10 ایده پست اینستاگرام برای افزایش تعامل با مخاطبان هدف (تضمینی) - فالو وان

امتیاز ۰ از ۵ – ۰ رای
spinner در حال ثبت رای

اینستاگرام هنوز یکی از داغ‌ترین نقاط آنلاین برای ارتباط با مشتریان است – اگر ایده‌های خوبی برای پست اینستاگرام دارید. تحقیقات نشان می دهد که اکثر آنها آن را به سایر پلتفرم ها ترجیح می دهند – و این شامل TikTok نیز می شود. تیم حرفه ای و مجرب فالووان با ۷ سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات با کیفیت در اینستاگرام، تلاش خود را می کند که به سوالات شما پاسخ دهد همچنین فالووان، یک پلتفرم حرفه ای و آسان است ک تمامی خدمات مرتبط با اینستاگرام را بدون واسطه و مستقیم، در اختیار شما می گذارد مانند، ارسال انبوه پیام در واتساپ، کافی است با ما در تماس باشید و با تهیه بسته های ویژه ای که برای شما در نظر گرفته شده است.

ایده برای پست اینستاگرام:

۹۰ درصد از کاربران اینستاگرام می گویند که حداقل یک کسب و کار را دنبال می کنند، به این معنی که برندها فرصتی برای برقراری ارتباط برای تقویت روابط با مشتریان فعلی و برانگیختن علاقه مشتریان بالقوه دارند.

از آنجایی که کاربران بزرگسال اینستاگرام نزدیک به ۳۰ دقیقه در روز روی این پلتفرم هستند، باید چند پست خلاقانه در اینستاگرام ایجاد کنید تا توجه فالوورهای خود را به خود جلب کنید. اگر در ابتدای راه هستید و هنوز ایده ای برای شروع ندارید پیشنهاد ما به شما این است که پیج رقبای خود را بررسی کنید و ترفند آنها را اجرا کنید تا پیجتان روی روال بیفتد و سپس می توانید روش های خلاقانه خود را پیاده کنید. ما به شما پیشنهاد می کنیم که نگاهی به دیگر مقاات ما بیندارید تا ایده ی خود را پیدا کنید.

ایده فالووان

پیشنهادی:  ساده ترین روش ساخت کلاژ در اینستاگرام

۱۰ ایده برای پست اینستاگرام

در زیر ما بهترین ایده های پست اینستاگرام را در نظر می گیریم. اما، حرف ما را قبول نکنید. برخی از اینها را خودتان امتحان کنید و ببینید چگونه کار می کنند!

  • با Reels واقعی شوید

هر چند وقت یکبار، ایده خوبی است که چهره (یا چهره‌های) پشت برند را نشان دهید. با Reels می‌توانید تکه‌هایی از زندگی روزمره، علایق، اهداف و هر حقایق سرگرم‌کننده‌ای درباره خود یا تیمتان را نشان دهید. هر بار که هجوم فالوورهای جدید دریافت می کنید، این پست را امتحان کنید. این فرصتی است تا به مخاطبان جدید اجازه دهید شما واقعی را بشناسند و در عین حال به دنبال کنندگان قدیمی نیز یادآوری کنید.

  • دادن هدیه به مخاطبان خود:

نمایش یک محصول یا خدمات با یک هدایا راهی عالی برای افزایش تعامل در اینستاگرام شما است.

با دعوت از کاربران برای تگ کردن دوستان، به اشتراک گذاشتن پست و فالو کردن صفحه خود، می‌توانید در مورد پیشنهادات خود هیجان ایجاد کنید و با هزینه بسیار کم به مخاطبان جدیدی دست پیدا کنید. از نظر ایده های محتوای اینستاگرام، این یکی بازگشت سرمایه را به همراه دارد.

  • به سوالات پاسخ دهید

از بخش نظرات اینستاگرام خود برای این پست خلاقانه استفاده کنید. سازندگان در اینستاگرام اکنون می‌توانند با یک حلقه دیگر به نظرات مربوط به حلقه‌های خود پاسخ دهند. گاهی اوقات کلمات عدالت را برآورده نمی کنند. با پاسخ‌های Reel، می‌توانید ایده «نمایش، نگو» را به سطح دیگری ببرید.

یافته‌های خود ما نشان می‌دهد که حلقه‌ها با افراد و صدا عملکرد بهتری دارند، بنابراین هنگام ایجاد پاسخ خود این را در نظر داشته باشید.

پیشنهادی:  سیاست حفظ حریم خصوصی اینستاگرام چیست؟

درباره پاسخ‌های Reel در اینجا بیشتر بیاموزید:

اگر قصد دارید رویدادی را به صورت زنده یا حضوری در اینستاگرام میزبانی کنید، می‌خواهید یک تاریخ ذخیره را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.

از آنجایی که استوری‌ها زودگذر هستند، ایجاد پست‌ها چیزی را برای دنبال‌کنندگان می‌گذارد که اگر زمان رویداد از ذهنشان خارج شد، به آن بازگردند. آن‌ها همچنین می‌توانند در صورت نیاز به پست‌های ذخیره‌شده خود اضافه کنند، که این مزیت اضافه‌ای دارد که شما را با الگوریتم مواجه می‌کند.

ایده فالووان

پیشنهادی:  چگونه صفحه جستجو اینستاگرام را سفارشی کنیم

  • یک چرخ فلک(پست های چندعکسی) ایجاد کنید

آیا می‌دانستید پست‌های چرخ فلک اینستاگرام به طور متوسط ​​۱٫۴ برابر بیشتر از پست‌های معمولی در اینستاگرام دسترسی دارند و ۳٫۱ برابر بیشتر درگیر می‌شوند؟

با چرخ فلک های اینستاگرام، می توانید چندین عکس یا ویدیو را به اشتراک بگذارید. کاربران فقط باید انگشت خود را به چپ بکشند تا همه آنها را مشاهده کنند. از آنجایی که می‌توانید حداکثر ۱۰ تصویر را به اشتراک بگذارید، این نوع پست زمانی مفید است که یک تصویر پیام شما را رعایت نکند.

برخی از ایده‌ها برای پست چرخ و فلک شامل ایجاد یک نمایش اسلاید است.

از طرف دیگر، می‌توانید از چرخ فلک برای گسترش یک داستان بصری استفاده کنید، مانند کاری که هیئت گردشگری اسلوونی هنگام تبلیغ تعطیلات در پیست‌های اسکی انجام می‌دهد.

اغلب مردم قبل از خرج کردن پولی که به سختی در کسب و کار شما به دست آورده اند، مدرک اجتماعی می خواهند. این بدان معناست که آنها اغلب به بررسی های آنلاین، وب سایت های شخص ثالث و حتی بخش نظرات شما مراجعه می کنند تا ببینند دیگران چه می گویند.

یکی از راه‌های پیشروی در بازی و ارائه مدارک اجتماعی در جلو و مرکز، اشتراک‌گذاری توصیفات در پست‌های خود است. این به ایجاد اعتماد در بین مخاطبان شما کمک می کند.

فقط با توصیفات زیاده روی نکنید. آنها نباید نوع غالب پست در فید شما باشند.

  • تایید تأثیرگذار را با استفاده از محصول خود نشان دهید

نوع دیگری از اثبات اجتماعی که می توانید با مخاطبان به اشتراک بگذارید، تأیید تأثیرگذار است. این نوع مشارکت ها می توانند مخاطبان جدیدی را به برند شما بیاورند و نشان دهند که یک چهره قابل اعتماد محصول شما را تضمین می کند.

فقط مطمئن شوید که از نظر حالات و ارزش ها مناسب است.

  • از مخاطبان سوال بپرسید

اگر می خواهید مخاطبان با محتوای شما درگیر شوند و حتی با یکدیگر درگیر شوند، در یکی از پست های اینستاگرام خود سوالی را مطرح کنید.

به عنوان مثال، یک شرکت درمان مجازی، از کاربران پرسید: «یک توصیه‌ای که هرگز فراموش نخواهید کرد چیست؟». این سؤال به کاربران فرصتی برای تأمل و تعامل و همچنین فرصتی برای یادگیری از ایده‌های جمع‌سپاری می‌دهد.

از این نوع سوالات همچنین می توان برای شنیدن نوع محصولات، خدمات یا محتوای رویدادهایی که مخاطبان شما می خواهند ببینند استفاده شود.

  • نمایش یک آموزش

چه چیزی بهتر از نشان دادن محصولتان است؟ نشان دادن نحوه بهترین استفاده از محصول شما.

ارسال آموزش ها برای مشتریان فعلی و بالقوه ارزش ایجاد می کند. به روش هایی فکر کنید که بتوانید نکات و ترفندهایی را به اشتراک بگذارید تا بتوانند از محصولاتی که کسب و کار شما ارائه می دهد بیشترین بهره را ببرند.

  • به پشت صحنه بروید

در حالی که محصولات و خدمات شما ممکن است جلا داده شوند، رسانه های اجتماعی شما مجبور نیستند.

رها کنید و بگذارید تماشاگران ببینند پشت صحنه چه اتفاقی می افتد. این برند شما را انسانی می کند و به آنها اجازه می دهد تا افراد پشت آن را بشناسند.

  • قبل و بعد را نشان دهید

خلاقیت برند خود را با یک عکس قبل و بعد مانند تغییر دکوراسیون اتاق خواب بالا نشان دهید.

اگر خدماتی را به مشتریان ارائه می دهید، این فرصت عالی برای نشان دادن چه نوع جادویی است که وارد زندگی مردم می کنید. قبل و بعد نیز اثبات محکمی از توانایی کسب و کار شما ارائه می دهد.

ایده فالووان

پیشنهادی:  چگونه برند خود را در اینستاگرام بسازیم

  • روی یک روند پرش کنید

آیا نوع خاصی از ویدیو وجود دارد که در رسانه های اجتماعی رایج باشد؟ به عنوان یک برند، مجبور نیستید در حاشیه بنشینید. پیدا کردن چرخش خود در یک روند یک راه عالی برای جلب توجه است.

این ممکن است به معنای پیوستن به جدیدترین شوق رقص، نشان دادن درخشش کسب و کارتان یا ایجاد یک ویدیوی ASMR (مخفف پاسخ مریدین حسی مستقل) مانند پست بالا باشد.

تمامی روش هایی که گفته شد حاصل نتیجه و آزمون و خطاست و مطمئنا با اجرای ن ها نتیجه می گیرید اما اگر روش های دیگری را در ذهن دارید شما آزادید که آنها را عملی کند. اگر نتیجه مطلوب را گرفتید از شما می خواهیم که تجربیات خود را در اختیار دیگران بگذارد.

امیدواریم که از این مقاله استفاده کنید و لذت ببرید.


برچسب ها: