هیچ‌چیز در اینستاگرام ثابت نمی‌ماند، پس چرا استراتژی شما باید انجام شود؟ ممکن است متوجه شوید که سرعت رشد شما در حال افزایش است. یا، پست‌های شما نسبت به قبل تعامل کمتری دریافت می‌کنند. قبل از اینکه یک استراتژی جدید را امتحان کنید، یک قدم به عقب بردارید و بررسی پیج اینستاگرام خود را شروع کنید. ما در مقالات خود روش هایی را برای شما ارائه داده ایم که می توانید طبق آن پیج خود را آنالیز کنید و گام مهمی در ارتقا آن بردارید. به شما پیشنهاد می کنیم که روش های مهم و کلیدی که به بررسی پیج شما کمک می کند را بیاموزید تا به موفقیت نزدیک تر شوید.

تیم حرفه ای و مجرب فالووان با ۷ سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات با کیفیت در اینستاگرام، تلاش خود را می کند که به سوالات شما پاسخ دهد همچنین فالووان، یک پلتفرم حرفه ای و آسان است ک تمامی خدمات مرتبط با اینستاگرام را بدون واسطه و مستقیم، در اختیار شما می گذارد مانند خرید لایک ارزان و سریع، کافی است با ما در تماس باشید و با تهیه بسته های ویژه ای که برای شما در نظر گرفته شده است.

خب بریم سر اصل مطلب! برای شروع بررسی پیج اینستاگرام چه کاری باید انجام داد؟

  1. نام تجاری IG خود را بررسی کنید

وقتی افراد وارد صفحه اکانت اینستاگرام شما می شوند، اولین برداشت آنها چیست؟ با نگاهی کلی به صفحه نمایه خود شروع کنید. سعی کنید خود را به عنوان یک بازدید کننده برای اولین بار تصور کنید. ابتدا به کجا نگاه می کنید و روی کدام لینک ها کلیک می کنید؟ آیا به شما ایده خوبی از کاری که برند شما انجام می دهد می دهد؟ به یاد داشته باشید که نمایه خود را هم در وب و هم در تلفن همراه بررسی کنید.

حسابرسی فالووان

پیشنهادی:    با تبلیغات در اینستاگرام از رقیبان خود سبقت بگیرید! 

  1. پروفایل IG و بیوگرافی خود را به روز کنید

نمایه شامل همه موارد برجسته و بالاتر در حساب شما است. و بیو یکی از اولین قسمت هایی است که افراد با ورود به صفحه نمایه شما می خوانند. ابتدا مطمئن شوید که نام کاربری و نام شما با برند شما مطابقت دارد. هر دوی این فیلدها در نتایج جستجوی اینستاگرام استفاده می شوند. بنابراین اگر نام کاربری شما نسخه کوتاه شده نام شرکت شما است، مطمئن شوید که قسمت نام شما دارای تمام اطلاعات لازم است.

حالا قسمت بیو. آیا برند شما را به وضوح نشان می دهد؟ آیا هشتگ های مارک دار درج کرده اید؟ مگر اینکه یک برند بسیار شناخته شده دارید، هدف خود را آموزنده بودن نسبت به مینیمالیستی قرار دهید. چرا؟ زیرا آنچه در بیو خود می نویسید به عنوان سئوی رسانه های اجتماعی محسوب می شود.

  1. کلیت تصاویر اینستاگرام خود را بررسی کنید

به جلدهای برجسته، عکس نمایه و پست‌های خود نگاه کنید. آیا آنها از نظر احساس و لحن منسجم هستند؟ شما نیازی به داشتن یک شبکه کامل ندارید، اما کلیات بصری صفحه نمایه شما باید همه روی برند باشد.

  1. کیفیت و ارتباط محتوا را بررسی کنید

به عنوان یک پلتفرم بسیار بصری، کیفیت و ارتباط محتوا در اینستاگرام بسیار مهم است. بدون پست های چشم نواز، زیرنویس های شما خوانده نمی شوند. و بدون پست های مرتبط، در کمترین زمان آنفالو خواهید شد.

پیشنهادی:    چگونه از اینستاگرام چیزی را دانلود کنیم؟ روش های دانلود پست اینستاگرام

  1. ترکیب محتوای اینستاگرام خود را بررسی کنید

ترکیب محتوای اینستاگرام شما هم شامل موضوعات و هم قالب هایی است که انتخاب می کنید. آیا در پست های فید خود، فقط فروش را برای شرکت خود افزایش می دهید یا آموزش هم می دهید؟ و در آن پست‌های فید، آیا ترکیب خوبی از چرخ فلک و ویدیوی IG وجود دارد؟

اینستاگرام فرمت‌های رسانه‌ای بسیار متفاوتی دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید. شما نمی خواهید در حالی که برندهای دیگر استراتژی بازاریابی ویدیویی را در اولویت قرار می دهند، عقب بمانید. بین حلقه‌ها، پست‌های قابل خرید، زندگی‌ها، داستان‌ها و سایر قالب‌ها، گزینه‌های زیادی برای انتخاب دارید.

  1. کپشن های اینستاگرام خود را بررسی کنید

با رسانه با کیفیت بالا توجه را به خود جلب کنید و فرود را با عنوانی به همان اندازه با کیفیت بالا بچسبانید. پست های با عملکرد برتر را دوباره بررسی کنید تا ایده هایی در مورد آنچه که با مخاطبان شما طنین انداز می شود را پیدا کنید. سپس، مطمئن شوید که با صدای برند شما مطابقت دارد. اگر اینطور نیست، ممکن است لازم باشد نحوه نوشتن شرح‌های خود را تغییر دهید یا صدای برند خود را اصلاح کنید.

حسابرسی فالووان

پیشنهادی:    چگونه کپشن بهتری برای تبلیغات خود در اینستاگرام بنویسیم؟

بررسی ادمین و تجزیه و تحلیل اینستاگرام

آخرین بخش ممیزی بر روی نازک بودن اینستاگرام تمرکز دارد. در اینجا ما عمیق تر به تجزیه و تحلیل و نحوه تأثیر آنها بر حساب شما می پردازیم. این بخش به سوالاتی از این قبیل پاسخ می دهد:

آیا در زمان مناسب پست می گذارم؟

کدام هشتگ ها واقعا کار می کنند؟

چرا باید حسابرسی تعهد انجام دهم؟

چگونه فالوورهای اینستاگرام خود را حسابرسی کنم؟

  1. به دفعات ارسال و زمانبندی خود نگاه کنید

  2. هشتگ های خود را تجزیه و تحلیل کنید

وقتی از هشتگ های اینستاگرام به درستی استفاده شود، پتانسیل رشد برند شما را دارد.

می توانید عملکرد هر یک از هشتگ های خود را مشاهده کنید. توجه داشته باشید که آیا شباهت هایی بین هشتگ های با عملکرد بالا وجود دارد. این روندها ممکن است نشان دهد که کدام موضوعات محتوا را باید بیشتر بررسی کنید.

حسابرسی فالووان

پیشنهادی:    هر آن چیز که درباره فروش اکانت خود در اینستاگرام باید بدانید!

  1. تعامل اینستاگرام خود را بررسی کنید

آیا متوجه شده اید که نامزدی شما در حال کاهش است؟ بدون مشارکت زیاد در پست های خود، فرصت ایجاد جامعه و افزایش آگاهی از برند را از دست می دهید.

  1. فالوورهای اینستاگرام خود را بررسی کنید

در حالی که اینستاگرام ربات‌ها و فالوورهای جعلی را دلسرد می‌کند، برخی هنوز بین شکاف‌ها می‌چرخند. ممیزی از فالوورهای اینستاگرام شما بررسی می کند که علایق آنها چیست و آیا هر یک از آنها جعلی هستند یا خیر. شما همچنین به دنبال اینفلوئنسرها هستید تا با آنها کار کنید و با آنها تعامل داشته باشید.

داده‌های جمعیتی را از گزارش پروفایل کسب‌وکار اینستاگرام خود بگیرید. در ترکیب با گزارش عملکرد پست، متوجه خواهید شد که آیا محتوای شما با علایق آنها مطابقت دارد یا خیر.

صحبت از اینفلوئنسرها شد، اکنون زمان تنظیم یک استراتژی بازاریابی تأثیرگذار است. حسابرسی فالوور حساب هایی را که ممکن است بخواهید با آنها کار کنید ظاهر می شود. با درگیر کردن سازندگان و ریز اینفلوئنسرها، استراتژی خود را متنوع کنید. هر دوی اینها نشان داده اند که آگاهی از برند شما را افزایش می دهند.

نکته: همه به دنبال فالوورهای بیشتر در اینستاگرام هستند، اما تعداد کمی از آنها می خواهند برای به دست آوردن آنها تلاش کنند. نکاتی در مورد چگونگی افزایش تعداد فالوور اینستاگرام خود را بررسی کنید.

بررسی پیج اینستاگرام خود را انجام دهید

شما آن را دارید. فقط در ده مرحله، حساب اینستاگرام خود را تکمیل کرده اید. ممیزی هر چند وقت یکبار لازم است تا مطمئن شوید که استراتژی شما موفق است. مسائل ظاهری مانند نمایه قدیمی و فالوورهای جعلی را بررسی می کند.

امیدواریم که از این مقاله لذت برده باشید. قدردان اعتماد شما هستیم.

پیشنهادی:     چگونه لایک های تصادفی را در اینستاگرام مخفی کنیم؟