محتوای بصری برای همه بازاریابان، چه کسب و کارهای کوچک و چه بزرگ، به یکی از دغدغه های اصلی تبدیل شده است. پلتفرم های محتوای بصری مختلفی وجود دارد که بازاریابان از آنها استفاده می کنند و شاید محبوب ترین آنها اینستاگرام باشد. بازاریابان هم از پست های ارگانیک و هم از تبلیغات موثر در اینستاگرام استفاده می کنند. فالووان، با ارائه خدمات منحصر به فرد خود مانند ارسال پیام انبوه به دایرکت در اینستاگرام، برای شما تبلیغات موثر در اینستاگرام انجام می دهد و همین امر باعث می شود که برند شما در اینستاگرام شناخته شود.

اگر در ابتدای راه باشید قطعا توان پرداخت هزینه های سنگین را ندارید و این برای شما بسیار چالش برانگیز خواهد بود. اما شما با پرداخت هرینه بسیار مناسب می توانید با فالو وان تبلیغات پربازده انجام دهید و کسب و کار خود را گسترش دهید.

یکی از دلایل رشد گسترده اینستاگرام این است که افراد را از طریق محتوای بصری که توجه مردم را به خود جلب می کند، به هم متصل می کند. امروزه اینستاگرام سریعترین پلتفرم خلاقانه در حال رشد است که 800 میلیون کاربر فعال در سراسر جهان را در خود جای داده است. از زمان انتشار در سال 2010، به نظر نمی رسد که اینستاگرام هیچ نشانه ای از کاهش سرعت خود را نشان دهد. این کانال مفتخر است که گزارش دهد 60 درصد از کاربران آن برای تحقیق و کشف محصولات به پلتفرم خود متکی هستند.

مقاله پیشنهادی:    اینستاگرام آیا کمپین تبلیغاتی اینستاگرامی مفید است؟

راه حل در تبلیغات موثر در اینستاگرام نهفته است. و چرا اینطور است؟

با این حال، تبلیغات اینستاگرام پیچیده تر از صرف پول است. درست مانند فیس بوک، صرف 50 دلار و منتظر ماندن برای تبدیل شدن به آن کافی نیست. محتوایی که تبلیغ می کنید مهم است. زیرنویس شما مهم است فراخوانی برای اقدامی که استفاده می کنید حیاتی است و هدف گذاری همه چیز است.

بیایید کمی بیشتر به نحوه استفاده از تبلیغات اینستاگرام برای موفقیت واقعی بپردازیم.

در این پست وبلاگ، شما (حداقل) درک اولیه ای از تبلیغات اینستاگرامی که واقعاً تبدیل می شوند، خواهید داشت.

تبلیغات فالووان

نحوه ایجاد تبلیغات اینستاگرام که تبدیل می شوند:

  1. اهداف خود را مشخص کنید

بیایید با شناسایی اولین مرحله دشوار در برنامه بازی خود شروع کنیم – تعیین هدف برای تبلیغات اینستاگرام شما.

بسته به کسب و کار و صنعت شما، هدف شما می تواند افزایش آگاهی از نام تجاری، حفظ تعامل در جامعه شما، یا افزایش نرخ تبدیل باشد. اگر می‌خواهید فالوورهای جدیدی جذب کنید، باید لایک‌ها، اشتراک‌گذاری‌ها و سرنخ‌های بیشتری ایجاد کنید. اگر می خواهید سود شرکت خود را افزایش دهید، پس باید مخاطبان خود را درگیر کنید و این روابط را تقویت کنید. برنامه های شما هر چه که باشد، مطمئن شوید که به شما در دستیابی به هدف کلی تبلیغاتتان کمک می کند.

وقتی هدفتان را فهمیدید، باید تبلیغی ایجاد کنید که آن را منعکس کند.

خوشبختانه، اینستاگرام از شما می‌خواهد که در همان ابتدای فرآیند یک هدف تبلیغاتی را انتخاب کنید، که شما را مجبور می‌کند هدف خود را محدود کنید و همچنین به شما امکان می‌دهد واقعاً تبلیغ خود را بر اساس نیازهای خود سفارشی کنید.

مقاله پیشنهادی:    چطور در اینستاگرام به مخاطب هدف دست پیدا کنیم؟

  1. تبلیغات خود را شبیه محتوای ارگانیک کنید

مردم از اینکه برایشان تبلیغ می شود لذت نمی برند. آنها به شبکه های اجتماعی می روند تا سرگرم شوند، حواسشان پرت شود، سرگرمی پیدا کنند، و شاید با دوستان و خانواده ارتباط برقرار کنند.

این بدان معناست که شما باید خلاق باشید، زیرا تبلیغی که شبیه یک تبلیغ است، کار را انجام نمی دهد.

flw1 22 2 فالووان تبلیغات موثر در اینستاگرام

تبلیغات موثر در اینستاگرام:

که ظریف به نظر نمی رسند می توانند تجربه کاربر را مختل کنند و در نتیجه اثربخشی آنها را کاهش دهند. کاربران تمایل دارند «کوری آگهی» را ایجاد کنند، جایی که به طور خودکار یک آگهی را نادیده می گیرند و چشمانشان به سمت آن پرواز می کند. بیشتر اوقات، این اتفاق زمانی می افتد که تبلیغات شما به اندازه کافی خلاقانه نباشد یا زمانی که مخاطبان کوچک را بیش از حد اشباع می کنید. شما نمی خواهید مردم از کنار شما عبور کنند.

با انجام این کار، نه تنها ارتباط نام تجاری خود را نشان می دهید، بلکه کنجکاوی مخاطبان خود را نیز افزایش می دهید و در درازمدت دنبال کنندگان جدیدی جذب می کنید. شما محتوای جالبی را به کاربران ارائه می‌دهید که به خوبی با فید آنها ترکیب می‌شود، به‌جای اینکه فقط به فروش فشار بیاورید. این یک راه عالی برای حفظ روابط با مشتریان شما در شبکه های اجتماعی است.

وقتی تبلیغات شما به درستی انجام شود، دقیقاً با محتوای ارگانیک ترکیب می شود و به اندازه سایر انواع تبلیغات واضح و مبهم نخواهد بود – در حالی که به طور همزمان برجسته می شود.

  1. از قدرت اینفلوئنسرها استفاده کنید

از آنجایی که مصرف کنندگان نسبت به تبلیغات و محتوای تولید شده توسط برند بدبین تر می شوند، به اینفلوئنسرها روی می آورند تا از داغ ترین روندها در زمینه غذا، مسافرت، تناسب اندام، سبک زندگی، فناوری و بسیاری از موضوعات دیگر مطلع شوند. مصرف کنندگان همیشه برندی را انتخاب می کنند که توسط یک منبع قابل اعتماد به جای تبلیغات بازاریابی سنتی توصیه می شود.

برندها باید استفاده از استراتژی بازاریابی تأثیرگذار را برای ایجاد اعتماد، ارتباط با مشتریان در سطح شخصی و به ارمغان آوردن نتایج برای کسب و کار خود در نظر بگیرند. وقتی صحبت از اینفلوئنسر مارکتینگ به میان می‌آید، اینستاگرام بر کانال‌های رسانه‌های اجتماعی تسلط دارد، زیرا طبق گفته ۸۹ درصد از بازاریابان، محبوب‌ترین پلتفرم برای اینفلوئنسرها است.

مقاله پیشنهادی:    مفهوم بلاگر و اینفلوئنسر در اینستاگرام چیست؟

  1. داستان های جذاب بگویید

اینستاگرام به عنوان پلتفرم پیشرو برای داستان سرایی بصری به شما امکان می‌دهد داستان‌های بصری بگویید که نتایج واقعی را به همراه دارد و می‌توانید آن‌ها را پیگیری کنید. اگر از اینستاگرام صرفاً برای فروش سخت با تبلیغات پولی متوسط ​​استفاده کنید، هدر دادن تلاش و منابع خواهد بود. متأسفانه به نظر می رسد که این روش راهنمای بسیاری از تبلیغات اینستاگرامی امروزی است.

اما با این که پلتفرم هر روز رقابتی تر و بیشتر می شود، محتوای با کیفیت برنده می شود.

روش صحیح در عوض باید ایجاد یک اثر ماندگار در بین مخاطبان شما باشد.

به یاد داشته باشید – داستان پشت عکس به اندازه تصویر اهمیت دارد. به عنوان مثال، کاربرانی که نمی توانند پست شما را به خاطر بسپارند، تمایلی به خرید محصول شما ندارند. بر این تمرکز کنید که آنها چیزی را احساس کنند، به جای اینکه آنها را وادار به خرید چیزی کنید. پول نمی تواند عامل اصلی انگیزه در اینجا باشد. اما اگر مخاطبان خود را در اولویت قرار دهید، مطمئن باشید که فروش در نهایت دنبال خواهد شد.

با داستان سرایی، می‌توانید عکس‌ها و ویدیوها را به داستان‌هایی تبدیل کنید که ارتباط عمیقی با کاربران شما ایجاد می‌کنند. با مخاطبان خود شناسایی کنید و سعی کنید با آنها ارتباط برقرار کنید، و تبلیغات اینستاگرامی ایجاد خواهید کرد که آنها را به حرکت در می آورد و در ذهن آنها باقی می ماند.

تبلیغات فالووان

مقاله پیشنهادی:    چگونه استوری های جذابی در اینستاگرام درست کنیم؟

  1. ایجاد یک فراخوان قوی (CTA)

درست مانند تبلیغات شما در سایر پلتفرم های اجتماعی، تبلیغات اینستاگرام شما نیز باید حس فوریت قوی ایجاد کند که مخاطب را به سمت اقدام مورد نظر سوق دهد.

خوبی ایجاد تبلیغات در اینستاگرام این است که به شما این امکان را می دهد که CTA های مختلف را آزمایش کنید تا بفهمید چه چیزی برای مخاطبان شما بهتر است. شما فقط می توانید از بین تعدادی گزینه انتخاب کنید. این گزینه ها عبارتند از: «تماس با ما»، «ثبت نام»، «تماشا بیشتر»، «اکنون رزرو کنید»، «بیشتر بدانید»، «دانلود» و «اکنون درخواست کنید».

  1. از چند ثانیه اول ویدیوتان عاقلانه استفاده کنید

اگر یک تبلیغ ویدیویی در اینستاگرام اجرا می کنید، بسیار مهم است که در دو تا سه ثانیه اول ویدیوی خود فکر جدی کنید. شما فرصت بیشتری برای جلب توجه مردم نخواهید داشت.

خواه کنجکاوی آنها را تحریک کنید، آنها را غافلگیر کنید، آنها را با تصاویری خیره کننده جذب کنید، از آنها یک سوال منحصر به فرد بپرسید یا رویکرد دیگری را به طور کامل در پیش بگیرید، باید راهی برای جذب آنها پیدا کنید، و سریع.

برای بدست آوردن و مجبور کردن بینندگان سخت بازی نکنید، زیرا این کار را نمی کنند.

اجرای یک کمپین تبلیغاتی موفق در اینستاگرام بهترین راه برای گسترش دسترسی شما، ایجاد وفاداری به برند و ایجاد نتایج است. در حالی که ممکن است پروژه بزرگی به نظر برسد، فقط باید روی ایجاد یک سفر منحصر به فرد برای دنبال کنندگان خود تمرکز کنید. ترکیبی از تکنیک ها و استراتژی های مختلف را آزمایش کنید، تبلیغات خود را تقسیم کنید و بینش و تجزیه و تحلیل خود را به دقت پیگیری و اندازه گیری کنید تا ببینید چه چیزی بهترین نتایج را ارائه می دهد.

الگوریتم اینستاگرام همیشه در حال پیشرفت است، اما با نکاتی که در بالا به آنها اشاره کردیم، در مسیر تسلط بر پلتفرم و کسب نتایج جدی با استفاده از تبلیغات پولی اینستاگرام هستید.

مقاله پیشنهادی:    چگونه میتوان ویدیو اینستاگرام را دانلود کرد؟