در سال‌های اخیر، اینستاگرام به یک پلتفرم رسانه اجتماعی محبوب تبدیل شده است. اکنون بیش از 1.3 میلیارد کاربر فعال دارد و کسب و کارها شروع به توجه کرده اند. اینستاگرام فرصتی بی نظیر برای کسب و کارها فراهم می کند تا با محتوای بصری به بازار هدف خود برسند. انواع مختلفی از تبلیغات اینستاگرامی وجود دارد که مشاغل می توانند از آنها برای رسیدن به بازار هدف خود استفاده کنند.

این قالب‌های تبلیغاتی عبارتند از: تبلیغات تصویری، تبلیغات داستانی، تبلیغات ویدیویی، تبلیغات چرخ فلکی، تبلیغات مجموعه، تبلیغات کاوش، تبلیغات خرید و تبلیغات Reels. هر فرمت مزایای منحصر به فرد خود را دارد. قرار است در این مقاله برای شما هر کدام را توضیح دهیم. تیم مجرب فالو وان، 8 سال است که در زمینه ارائه خدمات اینستاگرامی نظیر ارسال پیام انبوه به دایرکت در اینستاگرام، در اینستاگرام برای شما تبلیغات اصولی و گسترده انجام می دهد که به دیده شدن اکانت شما کمک شایانی می کند.

انواع مختلف تبلیغات اینستاگرام چیست؟ و مزایای آنها چیست؟

به راحتی می توان فرض کرد که فقط دو نوع تبلیغات اینستاگرام وجود دارد: تبلیغات تصویری و تبلیغات ویدیویی. اما شما نیز اشتباه می کنید.

فرمت های تبلیغاتی در اینستاگرام را می توان به دو نوع اصلی دسته بندی کرد: مبتنی بر قالب یا بر اساس بخش.

مبتنی بر قالب به این معنی است که؛ محتوای تبلیغات در قالب خاصی ارائه می شود، در حالی که بر اساس بخش به این معنی است که از طریق بخش های مختلف پلت فرم اینستاگرام به مخاطبان شما تحویل داده می شود.

تبلیغات اینستاگرام مبتنی بر فرمت؛ به طور کلی، انواع مبتنی بر فرمت، محتوایی هستند که بر اساس فرمت خود دسته بندی می شوند و معمولاً در فید معمولی اینستاگرام (که بخش آنها است) قرار می گیرند. البته می‌توانند در بخش‌های دیگر نیز ظاهر شوند، اما فهرست زیر نشان می‌دهد که چگونه آنها عمدتاً در نحوه ارائه متفاوت هستند.

تبلیغات یکی از مهم ترین اصول برای بازاریابی و معرفی برند به دیگران است. اگر اول راه هستید و توان پرداخت هزینه های سنگین تبلیغات را ندارید می توانید با فالووان و با پرداخت هزینه بسیار مناسب و معقول، تبلیغاتخود را آغاز کنید و به فروش دلخواه خود برسید.

تبلیغات فالووان

پیشنهادی:    اینستاگرام آیا کمپین تبلیغاتی اینستاگرامی مفید است؟

 حال می خواهیم شما را با انواع تبلیغات اینستاگرام آشنا کنیم:

1.تبلیغات عکس/تصویر

اینستاگرامی که امروزه می شناسیم قطعاً در طول سال ها تغییرات و به روز رسانی های زیادی را پشت سر گذاشته است، اما به عنوان یک پلتفرم اشتراک گذاری عکس و موقعیت مکانی بسیار ابتدایی شروع شد. بنابراین، جای تعجب نیست که ابتدایی ترین تبلیغ اینستاگرام، تبلیغات عکس است – یک تبلیغ اینستاگرامی که در یک عکس قرار می گیرد.

این معمولا ارزان ترین گزینه است، اما در صورت استفاده صحیح می تواند ابزار قدرتمندی نیز باشد. این فرمت جدا از اینکه گزینه ای مقرون به صرفه است، بر خود عکس نیز تاکید دارد – بنابراین اگر عکسی با کیفیت دارید که به صورت حرفه ای به عنوان تبلیغ طراحی کرده اید، این فرمت برای شما بهترین خواهد بود

2.تبلیغات چرخ فلک

تبلیغات چرخ و فلک(پست چند عکسی) محتوای تبلیغاتی است که در قالب چرخ فلک ارائه می شود. این نوع فرمت برای نمایش انواع مختلف محصولات یا زوایای/نماهای مختلف از یک محصول به بهترین وجه استفاده می شود.

3.تبلیغات مجموعه ای

مانند تبلیغات چرخ فلکی، قالب تبلیغات مجموعه از چندین عکس به عنوان بخشی از محتوای خود استفاده می کند. تفاوت اصلی در نحوه نمایش آنها است: در حالی که تبلیغات چرخ و فلک تصاویر را در قالبی مانند چرخ فلک نشان می دهد، نوع تبلیغات مجموعه تصاویر را در یک طرح نشان می دهد، از این رو نام آن را به خود اختصاص می دهد.

مجموعه‌ای از عکس‌های موجود در آگهی را در یک نمای واحد نشان می‌دهد، بنابراین برای زمانی که می‌خواهید به مخاطبان خود اجازه دهید عکس‌ها را به یکباره نگاه کنند خوب است.

4.تبلیغات ویدیویی

همانطور که از نام آن پیداست، این تبلیغات در قالب ویدیویی ارائه می شوند و راهی عالی برای جلب توجه هستند زیرا می توانید در نحوه ارائه محتوای خود خلاقیت به خرج دهید. پلتفرم اینستاگرام به شما امکان می دهد ویدیوهایی تا 60 ثانیه ارسال کنید که زمان کافی برای ارائه محصول یا خدمات شما به مشتریان است.

تبلیغات فالووان

پیشنهادی:    چگونه کپشن بهتری برای تبلیغات خود در اینستاگرام بنویسیم؟ 

5.تبلیغات خرید

تبلیغات خرید اینستاگرام نوعی تبلیغات است که به شما امکان تبلیغ و فروش محصولات یا خدمات را در پلتفرم اینستاگرام می دهد. این تبلیغات با گنجاندن یک برچسب محصول در تبلیغ یا تصویر شما کار می کنند که مشتریان شما را مستقیماً به صفحه محصول در وب سایت شما پیوند می دهد.

6.تبلیغات در Reels

حلقه های اینستاگرام یکی از جدیدترین ویژگی های پلت فرم رسانه های اجتماعی است که اضافه شده است. Reels به شما امکان می دهد کلیپ های کوتاهی ایجاد کنید و به اشتراک بگذارید که در عرض 24 ساعت ناپدید نمی شوند (برخلاف داستان ها).

در واقعیت، به نظر می رسد که چگونه Tiktok کار می کند، به همین دلیل است که آن را به عنوان یک تقلید Tiktok لقب داده اند.

هر آگهی Reels باید حداکثر 30 ثانیه باشد و باید شامل صدا یا موسیقی باشد تا مانند یک پست قرقره ارگانیک به نظر برسد.

در این بخش فقط می توان از تبلیغات ویدیویی استفاده کرد.

چگونه فرمت تبلیغات اینستاگرام را برای استفاده درست انتخاب کنید؟

وقتی نوبت به انتخاب فرمت تبلیغات اینستاگرام مناسب می‌رسد، می‌تواند کمی دلهره‌آور باشد زیرا گزینه‌های مختلفی برای انتخاب وجود دارد. با این حال، هر قالب دارای مزایای منحصر به فرد خود است که مشاغل می توانند برای دستیابی به بازار هدف خود از آنها استفاده کنند.

پیشنهادی:    چگونه برای تبلیغات تولید محتوا کنیم؟

تبلیغات را در قالب های مختلف تبلیغاتی اجرا کنید:

شما در واقع می توانید همه آنها را امتحان کنید و اجازه دهید نتایج خودشان صحبت کنند. با اجرای کمپین های سریع برای هر قالب تبلیغاتی شروع کنید. معمولاً تبلیغات چند روزه می تواند به شما ایده دهد که چه چیزی کار می کند.اگر می‌دانید که کسب‌وکار شما در زمان‌های مشخصی از هفته بهترین کار را دارد، می‌توانید قبل از ارزیابی داده‌ها، تبلیغات را برای پنج تا هفت روز اجرا کنید.

*نکته: تبلیغات رقبا را بررسی کنید!

اکنون کسب‌وکارها باید نشان دهند که چه تبلیغاتی اجرا می‌کنند و در کجا – این گزینه فوراً در همه اشکال تبلیغات رسانه‌های اجتماعی در دسترس است. شما به سادگی به صفحه کسب و کار مراجعه کرده و به دنبال بخش مربوط به تبلیغات کسب و کار باشید.

می توانید بررسی کنید که رقبای شما چه می کنند و آنها را در استراتژی خود اعمال کنید. اگر نمی‌خواهید پول زیادی را برای اجرای کمپین‌ها برای تبلیغات متعدد هدر دهید یا نمی‌خواهید زمان زیادی را صرف ساختن داده‌های ارگانیک کنید، این شروع خوبی است.

تبلیغات فالووان

نتیجه پایانی:

انتخاب قالب تبلیغات اینستاگرام مناسب برای کسب و کار شما می تواند چالش برانگیز باشد. هشت نوع تبلیغات مختلف برای انتخاب وجود دارد و هر کدام مزایای منحصر به فرد خود را دارند. اگر به دنبال یک نقطه شروع خوب برای تصمیم گیری در مورد بهترین نوع تبلیغات برای شرکت خود هستید، کمپین های سریع را با هر هشت فرمت اجرا کنید تا با دیدن نتایج تنها ایده ای از آنچه که کار می کند داشته باشید. چند روز یا چند هفته

همچنین باید به داده های قبلی در مورد عملکرد محتوای ارگانیک در صفحه رسمی اینستاگرام خود نگاه کنید. این به شما کمک می‌کند تا قبل از انتخاب بین گزینه‌های مبتنی بر تجزیه و تحلیل دقیق مانند بررسی تبلیغات رقبا یا ایجاد مخاطبان سفارشی از ابتدا، بر اساس افرادی که قبلاً با پست‌ها در تعامل بوده‌اند، بهترین کار را تعیین کنید.

انتخاب فرمت تبلیغات اینستاگرام تازه شروع کار است! هنگامی که انتخاب کردید کدام فرمت بهتر است، به سایر نکات بازاریابی رسانه های اجتماعی ما برای کمک به رشد کسب و کار خود نگاهی بیندازید.

اگر کمپین‌هایی را در چندین پلتفرم تبلیغات رسانه‌های اجتماعی و حتی پلتفرم‌های تبلیغاتی بومی اجرا می‌کنید، ممکن است بخواهید در Brax ثبت نام کنید. شما می توانید همه کمپین های تبلیغاتی را در یک داشبورد مدیریت کنید – چقدر جالب است؟ برای یک Brax Demo ثبت نام کنید، و ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه کار می کند.

پیشنهادی:    با تبلیغات در اینستاگرام از رقیبان خود سبقت بگیرید!