چگونه یک اینستاگرام حرفه ای داشته باشیم فالووان - فالو وان

امتیاز ۰ از ۵ – ۰ رای
spinner در حال ثبت رای

حضور در تمام رسانه های اجتماعی باعث می شود افراد شما را راحت تر پیدا کنند. اینستاگرام حرفه ای با ۹۰۰ میلیون کاربر ماهانه خود، به وضوح جهان را در برگرفته است و به نظر می رسد که همه اکنون از این برنامه استفاده می کنند، نه تنها برای به اشتراک گذاشتن پیتزاها و سلفی های خود، بلکه برای الهام گرفتن از مقاصد سفر آینده خود. تیم حرفه ای و مجرب فالووان با ۷ سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات با کیفیت در اینستاگرام، تلاش خود را می کند که به سوالات شما پاسخ دهد همچنین فالووان، یک پلتفرم حرفه ای و آسان است ک تمامی خدمات مرتبط با اینستاگرام را بدون واسطه و مستقیم، در اختیار شما می گذارد مانند ربات ارسال پیام واتساپ، کافی است با ما در تماس باشید و با تهیه بسته های ویژه ای که برای شما در نظر گرفته شده است و اکانت خود را به یک اینستاگرام حرفه ای تبدیل کنید.

با این حال، شما نمی توانید یک حساب کاربری در آنجا رها کنید و منتظر جادو باشید. اینستاگرام یک سیستم عالی است. ابزار نگهداری برای اینکه در اینستاگرام مورد توجه قرار بگیرید، باید دائما به اشتراک بگذارید. عکس‌ها و ویدیوهای شگفت‌انگیز، اما شما همچنین باید از بین مردم متمایز شوید و مخاطبان وفادار و علاقه‌ مندی ایجاد کنید.

اینستاگرام فالووان

مقاله پیشنهادی برای شما:    چگونه در اینستاگرام محبوب شویم؟ برندینگ و محبوبیت در اینستاگرام

تصمیم گرفتیم اسرار خود را با شما در میان بگذاریم تا به شما کمک کنیم فالوورهای خود را افزایش دهید و حساب اینستاگرام خود را به یک حساب عالی تبدیل کنید.

  1. یک نام کاربری خوب انتخاب کنید

سفر اینستاگرام شما با تنظیم حساب خود شروع می شود. اگر قبلاً یک نام وبلاگ ایجاد شده، ممکن است بخواهید به آن پایبند باشید تا در همه سیستم عامل ها یکنواخت باشید. در غیر این صورت، به چیزی حرفه ای و جذاب فکر کنید. به آن یک عکس نمایه زیبا، یک بیوگرافی هدفدار و مشخصاً پیوندی به وبلاگ سفر خود اضافه کنید.

  1. جایگاه خود را انتخاب کنید (و به آن بچسبید)

آیا اهل عکاسی از مناظر یا غذای مسافرتی هستید؟ آیا عاشق سلفی یا معماری هستید؟ یک طاقچه را انتخاب کنید و به آن بچسبید. لازم نیست همه پست‌ها دقیقاً به یک شکل اجرا شوند، اما با یک چشم به هم زدن فید شما، هر کسی باید بتواند ایده‌ای را که شما طرفدار آن هستید را دریافت کند و تصمیم بگیرد که آیا کاری را که انجام می‌دهید دوست دارد یا نه. من عمدتاً مناظر را انتخاب می کنم و این کاری است که عمدتا انجام می دهم

  1. داستان بگویید

عکس‌های عالی ضروری هستند، اما اگر می‌خواهید اینستاگرام خود را متمایز کنید، باید از طریق حساب کاربری خود نیز داستانی تعریف کنید. از قسمت زیرنویس برای معرفی مکانی که بازدید می کنید، برای به اشتراک گذاشتن برخی چیزهای عجیب و غریب که کشف کرده اید یا شاید برخی از حقایق تاریخی استفاده کنید. درست است که یک تصویر می‌تواند هزاران کلمه را بیان کند، اما گاهی اوقات کلمات و داستان‌ها این حس جذابیت را به شما اضافه می‌کنند. ما در مقالات خود به طور مفصل برای شما توضیح داده ایم که چگونه استوری های جذاب و خیره کننده درست کنید تا مخاطبان خود را درگیر کنید و تعامل خود را بالا ببرید. در نظر داشته باشید که تعامل بالا نشان دهنده یک پیج هدفمند و حرفه ای است.

اینستاگرام فالووان

مقاله پیشنهادی برای شما:    چگونه استوری های جذابی در اینستاگرام درست کنیم؟

  1. از هشتگ های مرتبط استفاده کنید

اینستاگرام به شما اجازه می دهد از ۳۰ هشتگ برای هر عکس استفاده کنید. شما نیازی به استفاده از همه آنها ندارید، اما این دانش عمومی است که محتوای دارای ۱۱ هشتگ یا بیشتر تعامل بیشتری دریافت می کند. برخی از هشتگ های محبوب و مرتبطی که من استفاده می کنم عبارتند از: #travelblogger #travel #instatravel #travelgram #tourism #passportready #wanderlust #ilovetravel و بسیاری دیگر. سپس چند هشتگ خاص مرتبط با تصویری که نشان می‌دهید اضافه کنید، به عنوان مثال ممکن است از #ونیز، #لندن، #اسپانیا و غیره استفاده کنم. در نهایت، باید امیدوار باشید که با برخی از تاثیرگذارترین حساب‌های مرتبط با موضوع خود، قابل مشاهده باشید

  1. اکتشافات و مکان های خود را علامت گذاری کنید

با نوشتن پست در وبلاگ خود به مردم کمک می کنید بفهمند که آیا می خواهند از یک مکان دیدن کنید یا نه همین امر در مورد اینستاگرام نیز صدق می کند: با اشتراک گذاری یک عکس در مورد یک شهر، می خواهید مخاطبان شما بدانند که آن عکس در مورد چیست. علاوه بر زیبا بودن، پست شما زمانی نمایش داده می‌شود که شخصی در حال بررسی محتوای برچسب‌گذاری شده در یک مکان خاص است.

  1. Instamates خود را دنبال کنید، تگ کنید و با آنها درگیر شوید

دنبال کردن، درگیر شدن و برچسب گذاری سایر حساب های تاثیرگذار در شگفت انگیزترین شما تصاویر می توانند به شما کمک کنند که کشف شوید. آنها ممکن است متوجه شما شوند و شما را در حساب کاربری یا داستان های خود معرفی کنند. شما باید همیشه مراقب مسابقات و جوایز باشید که شانس بسیار خوبی برای نمایش محتوای شما هستند. اگر عاشق غذای خود در رستوران یا هتلی هستید که در آن اقامت دارید، کسب و کار را روی عکس خود تگ کنید. تصویر شما ممکن است توسط کسب‌وکار مشخص شود و وقتی افراد به آن حساب نگاه می‌کنند، محتوای شما نشان داده می‌شود.

مقاله پیشنهادی برای شما:    الگوریتم اکسپلور اینستاگرام به چه صورت است؟

  1. از نمایش اسلاید اینستاگرام برای معرفی پست وبلاگ خود استفاده کنید

ویژگی جدید نمایش اسلاید در اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که با یک سری از استوری بسازید

تصاویر. می توانید راهنمای سفر کوتاهی ایجاد کنید یا یک وعده غذایی کامل را که در یک رستوران عالی یا حتی اتاق های مختلف یک هتل خورده اید ارائه دهید.

نکته حرفه ای: می توانید عکس های فردی را برچسب گذاری کنید تا به مکان ها و تجربیاتی که به اشتراک می گذارید اعتبار بدهید.

اینستاگرام فالووان

  1. استوری‌ها

عموماً می‌دانیم که مردم اخیراً بیشتر وقت خود را برای ویدیوها صرف می‌کنند تا تصویر، بنابراین از ویژگی استوری‌های اینستاگرام برای نشان دادن پشت صحنه یک عکس (مثلاً نشان دادن روند ویرایش خود) به دنبال کنندگان خود استفاده کنید تا در مورد خود صحبت کنید و با آنها شخصی شوید. آنها را یا برای صحبت بیشتر در مورد مکانی که بازدید می کنید. برخی از کاربران امکان اضافه کردن لینک به استوری های خود را دارند، پس از دریافت این ویژگی اضافی، حتما دنبال کنندگان خود را به خواندن مقالات خود هدایت کنید.

مقاله پیشنهادی برای شما:    استوری تلینگ اینستاگرام چیست ؟

  1. به طور منظم پست کنید

ثبات در بیشتر چیزهای زندگی کلیدی است و اینستاگرام نیز از این قاعده مستثنی نیست. در واقع، هر چه به طور منظم پست ارسال کنید، ایجاد یک مخاطب درگیر که از ریتم و عادات پست شما آگاه باشد، برای شما آسان تر خواهد بود. با ارسال پست تقریباً در یک زمان هر روز، شانس خود را برای ارتباط با افراد مشابه و احتمالاً ایجاد یک انجمن در اطراف حساب خود افزایش می دهید. به یاد داشته باشید که همیشه به نظراتی که مردم روی عکس‌هایتان می‌گذارند پاسخ دهید، این مودبانه است، اما همچنین نشان می‌دهد که به زمانی که مردم برای گذاشتن نظرات شما صرف کرده‌اند اهمیت می‌دهید.

  1. درگیرشدن، درگیر شدن، درگیر شدن. و تکرار کن

بهترین راه برای ایجاد یک مخاطب معتبر و ارگانیک، سرمایه گذاری زمان و انرژی در حساب خود است. اگر در این مورد جدی هستید، پس باید هر روز یک یا دو ساعت برای ارتباط با مردم و تعامل با محتوای آنها رزرو کنید. شما باید حساب‌های بزرگ‌ تر را مطالعه کنید تا راز موفقیت آن‌ها را کشف کنید و سپس همیشه باید در راس کارها باشید. با بررسی آمار خود، باید بتوانید استراتژی خود را با آنچه مردم بیشتر دوست دارند تغییر دهید و تطبیق دهید.

تیم فالو وان ، سعی کرده که مقالاتی را برای شما ارائه دهد که جواب سوالات خود را بگیرید و دیگر ابهامی درباره عملکرد اینستاگرام نداشته باشید. همچنین ما، با ارائه خدماتی خرید دایرکت اینستاگرام، به ارتقا پیج شما کمک شایانی می کند تا یک اینستاگرام حرفه ای داشته باشید و همین امر باعث می شود تا با مخاطبان هدف خود تعامل برقرار کنید و بتوانید به صورت ارگانیک فالوور های خود را افزایش دهید و به کسب درآمد دلخواه خود برسید.

مقاله پیشنهادی برای شما:     خط قرمز و محدودیت های اینستاگرام را بشناسید


برچسب ها: