اینستاگرام با بیش از 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، یک برنامه با رتبه برتر است. با توجه به وسعت پایگاه کاربران، کسب‌وکارها فرصت‌های ارزشمندی در پلتفرم برای ایجاد مخاطب، ایجاد جامعه و افزایش فروش دارند. برای کمک به کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه رشد کسب و کار خود در برنامه و ایجاد یک جامعه درگیر، از بیش از 1000 متخصص بازاریابی که از این پلت فرم استفاده می کنند، نظرسنجی کردند. در اینجا برخی از یافته های کلیدی ما آمده است.

تیم حرفه ای و مجرب فالووان با ۷ سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات با کیفیت در اینستاگرام، تلاش خود را می کند که به سوالات شما پاسخ دهد همچنین فالووان، یک پلتفرم حرفه ای و آسان است ک تمامی خدمات مرتبط با اینستاگرام را بدون واسطه و مستقیم، در اختیار شما می گذارد مانند، خرید ربات اینستاگرام ، کافی است با ما در تماس باشید و با تهیه بسته های ویژه ای که برای شما در نظر گرفته شده است.

چگونه بازاریابان در سال 2021 طرفداران خود را افزایش دادند؟

در سال 2021، بازاریابان گزارش دادند که کلید افزایش یک حساب کاربری به 1000 فالوور اول در اینستاگرام، ایجاد محتوای قابل اشتراک گذاری با کپشن های با کیفیت بالا است. افزایش فالوورهای آنها در گذشته شامل ارسال استوری های جذاب، تعامل با کاربران و مشارکت با اینفلوئنسرها بود که در ادامه با جزئیات بیشتر به همه آنها خواهیم پرداخت.

اگر در افزایش فالوورهای خود مشکل دارید یا دنبال کنندگان خود را از دست می دهید، بازاریابان گزارش می دهند که این معمولاً به چند دلیل کلیدی رخ می دهد: پست نکردن به اندازه کافی، فروش بیش از حد، و حذف فالوورهای ربات در اینستاگرام.

بازاریابان فالووان

مقاله پیشنهادی:    چگونه می توانید از ویدیو اینستاگرام برای تجارت استفاده کنید

نحوه تعامل بازاریابان در سال ۲۰۲۱ چگونه بود؟

در سال 2021، بازاریابان از طریق تعامل با مخاطبان و ایجاد محتوایی که تعامل را تشویق می کند، تعامل در اینستاگرام را افزایش دادند. مثلا، ایجاد محتوای قابل اشتراک‌گذاری، الهام بخشیدن به مخاطبان برای اشتراک‌گذاری آن در نمایه‌های خود از طریق Stories یا ارسال مجدد در فید خود، نظارت بر نظرات و اشاره های شما برای یافتن محتوای تولید شده توسط کاربر که می توانید در نمایه خود به اشتراک بگذارید، پاسخ دادن به نظرات و DM های اعضای مخاطب در صورت منطقی بودن انجام این کار.

چگونه بازاریابان بازده اینستاگرام را در سال 2021 افزایش دادند؟

49 درصد از بازاریابان گزارش دادند که از بین تمام پلتفرم‌هایی که از آنها استفاده می‌کنند، اینستاگرام بالاترین بازگشت سرمایه را دارد. در اینجا استراتژی هایی وجود دارد که آنها برای افزایش تعامل استفاده کردند:

استفاده از ابزارهای خرید اینستاگرام:

این محبوب ترین استراتژی بود، زیرا 79٪ از بازاریابان اینستاگرام از ابزارهای خرید در نقش های خود استفاده کرده اند و 33٪ قصد دارند برای اولین بار در سال 2022 از آنها استفاده کنند.

ایجاد محتوا با محوریت محصول و خدمات یک برند:

این به مخاطبان از پیشنهادات شما در پلتفرمی که قبلاً با آن آشنا هستند و دارای دومین تعامل بالاتر از هر نوع محتوایی است، آگاه می‌کند.

ایجاد استوری های تعاملی اینستاگرام:

این ابزار توسط 45٪ از بازاریابان IG استفاده می شود و 92٪ قصد دارند سرمایه گذاری خود را در سال 2022 افزایش یا حفظ کنند. استوری ها همچنین فرمت شماره دو برای به دست آوردن فالوور و اشتراک گذاری محتوای شما در اینستاگرام هستند.

بازاریابان فالووان

مقاله پیشنهادی:    نحوه برنامه ریزی پست های اینستاگرام

نکات رشد اینستاگرام برای سال 2022:

اکنون که برخی از راه‌های کلیدی موفقیت بازاریابان در اینستاگرام را در سال 2021 می‌دانید، بیایید منتظر باشیم که چگونه می‌توانید یک استراتژی رشد ارگانیک اینستاگرام برای تجارت خود در سال 2022 ایجاد کنید.

  1. از قالب های مختلف محتوا استفاده کنید.

پست‌های ویدیویی و چرخ فلکی بیشترین درگیر بودن را با نوع محتوا در اینستاگرام دارند، به خصوص وقتی که با تصاویر تک مقایسه می‌شوند. به عنوان مرجع، پست‌های چرخ فلک حاوی چندین فرم مختلف رسانه (تصویر یا ویدیو) در یک هستند، که به شما امکان می‌دهند پست‌هایی با تاثیر بالا ایجاد کنید.

هر دو نوع محتوا، کاربران را برای مدت طولانی‌تری درگیر خود نگه می‌دارد، خواه در حال پیمایش در مجموعه عکس 5 عکس شما باشند یا تماشای یک ویدیو. هر چه کاربر بیشتر با محتوای شما تعامل داشته باشد، مدت زمان بیشتری درگیر می شود.

در حالی که پست‌های ویدیویی و چرخ فلک محبوب‌ترین هستند، می‌توانید قالب‌های محتوای مختلف (مانند قرقره‌ها و داستان‌ها) را نیز آزمایش کنید و ببینید چه چیزی بیشتر در بین مخاطبان شما طنین‌انداز می‌شود. ما در یکی از مقالات خود برای شما مفصل در خصوص استفاده از قالب های زیبا و جذاب اینستاگرام توضیح دادیم که چگونه زیبا سازی پیج می تواند تعامل شما را با مخاطبان افزایش دهد و موجب شود که فالوور هارا دنبال خود بکشانید. پس استفاده از قالب ها را دست کم نگیرید.

  1. در زمان های مناسب پست کنید.

هنگامی که در اینستاگرام پست می گذارید، مهم است که زمانی را پست کنید که به شما امکان می دهد مخاطبان خود را هنگامی که آنلاین هستند ملاقات کنید و به احتمال زیاد با پست های شما درگیر شوند.

همانطور که در بالا ذکر شد بهترین راه برای تصمیم گیری در مورد زمان ارسال پست در اینستاگرام، نظارت بر تجزیه و تحلیل خود است. با این حال، معیار جهانی برای زمان‌بندی ایده‌آل ارسال پست بین ساعت 6 بعد از ظهر تا 9 بعد از ظهر است و بهترین روزها به ترتیب شنبه، جمعه و یکشنبه هستند.

  1. به طور مداوم پست کنید.

رشد نمایه شما به میزان پست شما بستگی دارد، بنابراین سعی کنید به طور مداوم پست کنید. هرچه محتوای بیشتری را به اشتراک بگذارید، فرصت های بیشتری برای تعامل و رشد پروفایل خود خواهید داشت. به این ترتیب، یک برنامه پست ثابت ایجاد کنید که به شما کمک می کند در ذهن مخاطبان خود باشید.

بسیاری از بازاریابان گزارش می دهند که چهار تا شش پست در هفته نقطه شیرینی است. با این حال، توجه داشته باشید که چیزی به نام ارسال بیش از حد در اینستاگرام وجود دارد. مخاطبان خود را بیش از حد اشباع نکنید، بلکه استراتژیک باشید.

مقاله پیشنهادی:    چگونه مشکلات اینستاگرام را به پشتیبانی گزارش دهیم؟

  1. با اینفلوئنسرهایی که به کسب و کار شما مرتبط هستند شریک شوید.

در حالی که به نظر می رسد همکاری با اینفلوئنسرها با تعداد زیادی فالوور بهترین روش است، گزارش تعامل اینستاگرام می گوید اگر با اینفلوئنسرهایی که بیشتر از تعداد فالوورها با مخاطبان و جامعه خود در ارتباط هستند، تلاش های شما ارزشمندتر است.

وقتی این کار را انجام می‌دهید، با کسی کار می‌کنید که بدون در نظر گرفتن اندازه آن، بین مخاطبانش اعتماد ایجاد کرده است. و هنگامی که مخاطبان اینفلوئنسر از صمیم قلب به آنها اعتماد دارند، به احتمال زیاد به نظر آنها در مورد محصولات یا خدمات اعتماد خواهند کرد و کنجکاو و مشتاق هستند تا درباره آنچه برند شما ارائه می دهد بیشتر بدانند.

بازاریابان فالووان

  1. تعامل خود را زیر نظر داشته باشید.

ممکن است بگویید “بله، من این را می دانستم” اما نظارت بر تعامل اینستاگرام شما مهم است، بنابراین یک پیام مهم است. در واقع، این تاثیرگذارترین راه برای افزایش تعامل شما است، زیرا دقیقاً یاد خواهید گرفت که چه چیزی مؤثر است و چه چیزی نه.

  1. زیرنویس های قوی و جذاب بنویسید.

همیشه زیرنویس‌ها را روی پست‌های خود قرار دهید – انجام این کار می‌تواند تعامل شما را تقریباً ۲٪ افزایش دهد. زیرنویس‌های کوتاه و سریع (1 تا 20 کاراکتر) عملکرد خوبی دارند، و همچنین زیرنویس‌های طولانی‌تر (بیش از 2000 کاراکتر) عملکرد خوبی دارند.

  1. از هشتگ ها استفاده کنید.

استفاده از هشتگ‌ها در اینستاگرام به شما کمک می‌کند تا محتوای خود را توسط افرادی مشاهده کنید که شما را دنبال نمی‌کنند، اما روی هشتگ‌هایی که در صفحه کاوش خود استفاده می‌کنید، گشت و گذار می‌کنند.

اگر هشتگ‌های مرتبط با کسب‌وکار خود را انتخاب کنید و از آن‌ها در کپشن‌های خود استفاده کنید، افراد می‌توانند پست‌های شما را پیدا کنند، نمایه شما را پیدا کنند و شما را دنبال کنند و به رشد حسابتان کمک کنند. به عنوان مثال، 81٪ از بازاریابان می گویند که استفاده از هشتگ ها تا حدودی یا بسیار برای استراتژی اینستاگرام آنها مؤثر بوده است.

مقاله پیشنهادی:    چه زمانی اینستاگرام لایک ها را حذف می کند؟