چگونه اینستاگرام هوش مصنوعی را پیاده سازی می‌کند؟ - فالو وان

امتیاز ۰ از ۵ – ۰ رای
spinner در حال ثبت رای

هوش مصنوعی (AI) اصطلاحی است که برای توصیف فناوری‌های «هوشمند» استفاده می‌شود که از محیط خود آگاه هستند و می‌توانند از آن بیاموزند. این آنها را قادر می سازد تا متعاقباً اقدامی مستقل انجام دهند. اتوماسیون فرآیندهای رباتیک، یادگیری ماشینی، پردازش زبان طبیعی و شبکه های عصبی همگی هوش مصنوعی را در عملیات خود گنجانده اند. چیزی که هوش مصنوعی را از سایر نرم افزارها متمایز می کند این است که ماشین ها را قادر می سازد بدون دخالت دنیای بیرونی پاسخ دهند. اینستاگرام به محبوب ترین برنامه رسانه اجتماعی تبدیل شده است که برای اشتراک گذاری رسانه ها استفاده می شود. در سال ۲۰۱۰ راه اندازی شد. و از آن زمان، آنها توجه زیادی را در این فضا به خود جلب کرده اند. اینستاگرام ماهانه بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال در سراسر جهان دارد. هند به تنهایی ۲۰۱ میلیون مشتری دارد و ایالات متحده نیز ۱۵۷ میلیون کاربر هر ماه به طور فعال از این پلتفرم استفاده می کنند. کاربرانی که اکانت اینستاگرام دارند با واکنش به پست ها داده های عظیمی ایجاد می کنند. آنها پست ها را لایک می کنند، نظر می دهند و به اشتراک می گذارند. هر فعالیتی که توسط کاربر انجام می شود به داده هایی تبدیل می شود. که پلتفرم می تواند برای برنامه های مختلف از آن استفاده کند.

پیشنهادی:  ۵ روش برای افزایش فالوور مقاله جامع افزایش فالوور اینستاگرام

چگونه اینستاگرام هوش مصنوعی را پیاده سازی می‌کند؟

اینستاگرام می تواند ایده ها و بینش های جدیدی ایجاد کند که می تواند مدل های تجاری جدید را تقویت کند. این داده ها بینشی تازه از رفتارهای انسانی به دست می دهند. در نهایت، اینستاگرام قرار است به یک شرکت متمرکز بر داده های بزرگ تبدیل شود. ما چگونگی استفاده اینستاگرام از هوش مصنوعی و داده های بزرگ را بررسی خواهیم کرد.

هوش مصنوعی

تبلیغات هدفمند:

اینستاگرام به دلیل تبلیغاتش نیز محبوب است. تمام داده ها را از رفتار کاربران در پلتفرم هایشان جمع آوری می کند. و بر روی این مجموعه داده‌ها تجزیه و تحلیل انجام می‌دهد. تا بینش‌هایی را استخراج کند. تا به آنها کمک کند تبلیغاتی را ارائه دهند که برای آنها مفید است. اینستاگرام داده های کاربران را بر اساس نوع محتوایی که کاربران زمان بیشتری را صرف آن می کنند. یا ترجیح می دهند جمع آوری می کند. این پلتفرم از این داده‌ها استفاده می‌کند، تجزیه و تحلیل انجام می‌دهد و آن‌ها را به شرکت‌های تبلیغاتی ارسال می‌کند که با تبلیغات مناسب‌تر برای این کاربران ارائه می‌شوند. این یکی از منابع درآمد اینستاگرام است.

فیسبوک اکنون متا مالک اینستاگرام است. که خود بیش از ۱٫۷ میلیارد کاربر دارد که از پلتفرم آن استفاده می کنند. متا تعداد زیادی تجزیه و تحلیل در مورد ترجیحات افراد دارد و مجموعه های عظیمی از بینش بر اساس تجزیه و تحلیل دارد که می توانند از آنها برای تبلیغ تبلیغات در پلتفرم های خود استفاده کنند.

تیم فالووان ، سعی کرده که مقالاتی را برای شما ارائه دهد که جواب سوالات خود را بگیرید و دیگر ابهامی درباره عملکرد اینستاگرام نداشته باشید. همچنین ما، با ارائه خدماتی نظیر ارسال انبوه پیام در واتساپ، به ارتقا پیج شما کمک شایانی می کند. کافیست تا به ما اعتماد کنید.

پیشنهادی:  چرا باید برای کسب و کار خود وبسایت داشته باشیم؟

کاوش در صفحه و عملکرد جستجو:

اینستاگرام به طور هوشمندانه ای از داده های بزرگ و هوش مصنوعی برای کمک به کاربران برای کاوش در صفحات و عملکردهای جستجو استفاده می کند. کاربران تصاویر را آپلود می کنند .و از ویژگی هایی مانند برچسب ها با آنها استفاده می کنند. که جستجوی تصاویر یا ویدیوهای مشابه را آسان می کند. این ویژگی‌ها به اینستاگرام کمک می‌کنند تا پست‌هایی را که برای یک کاربر خاص بر اساس علاقه، لایک و دوست نداشتنشان مفید است نمایش دهد. به جای نشان دادن آنها با فیدها، یک کاربر اصلاً علاقه مند نیست. استراتژی نمایش فیدهای سفارشی که باعث افزایش علاقه در بین مشتریان می شود. نتایج بسیار بهتری را در قالب افزایش زمان استفاده به دست خواهد آورد.

هوش مصنوعی

بهبود تجربه کاربری:

طبق گزارش اخیر اینستاگرام بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد. این همه این داده ها را گرفته و ذخیره می کند و از آنها برای بهبود تجربه کاربر استفاده می کند. هنگامی که پلتفرم ها با کاربرانی از ملیت ها و جوامع مختلف رونق می گیرند، حجم محتویات به طور تصاعدی افزایش می یابد. هنگامی که محتوا هر روز با سرعت بسیار بالایی در حال رشد است، نمایش محتوایی که کاربر دوست دارد، چالش برانگیز می شود.

اینستاگرام قبلاً برای نمایش فیدها ترتیب زمانی معکوس داشت. اکنون آنها الگوریتم های پیشرفته ای برای تشخیص محتوایی دارند که یک کاربر خاص آن را جالب می داند و به احتمال زیاد به آن واکنش نشان می دهد. برای این کار از الگوریتم های یادگیری ماشینی و داده های بزرگ استفاده کرده اند.

این الگوریتم‌ها محتوای متنوعی را غربال می‌کنند. و سپس بهترین تناسب را برای کاربران مختلف بر اساس علایق، دوست‌داشتن و دوست نداشتنشان پیشنهاد می‌کنند. و هنگامی که مدل‌های توصیه را ایجاد کردند. آموزش می‌بینند و تنظیم می‌شوند تا مطالبی را که کاربران به آن علاقه نشان می‌دهند. به طور مؤثر و دقیق پیشنهاد کنند. با گذشت زمان، این مدل ها محتوای عالی را پیشنهاد می کنند که مشتریان برای آن ارزش قائل هستند و نسبت به آن واکنش نشان می دهند.

پیشنهادی:  چگونه بازدید لایو اینستاگرام را چند برابر کنیم؟ افزایش بازدید لایو اینستاگرام

فیلتر کردن هرزنامه ها:

اینستاگرام از مخزن عظیم داده یا Big Data خود برای بررسی محتوای منتشر شده. با استفاده از رسانه های خود و فیلتر کردن هرزنامه ها استفاده می کند. هدف آنها افزایش ارزش ارائه شده و رد محتوای با کیفیت پایین است. که به افزایش علاقه پلت فرم در بین کاربرانش و حفظ کاربران کمک می کند. اینستاگرام این امکان را دارد که هرزنامه و محتوای جعلی را به بیش از نه زبان از جمله انگلیسی، روسی، چینی، عربی و غیره حذف کند. اکنون از فیس بوک از Deep Text متا، یک الگوریتم تجزیه و تحلیل متن، برای درک متن پیام و تصمیم گیری در مورد هرزنامه بودن یا نبودن آنها استفاده می کند.

هوش مصنوعی

برای مبارزه با زورگویی سایبری و حذف نظرات توهین آمیز.

از نظرسنجی انجام شده در بریتانیا، درصد زیادی از جوانان ادعا کرده‌اند. که اینستاگرام پلتفرمی است که از آن بیشتر مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند. اینستاگرام آزار و اذیت سایبری را بسیار جدی گرفت. آنها یکی از اولین پلتفرم های رسانه های اجتماعی بودند که ML را برای حذف نظرات توهین آمیز پیاده سازی کردند. آنها به طور خودکار این پست ها و مطالب را حذف کردند.

حتی در آن زمان، فیس‌بوک اکنون متا چنین ویژگی‌هایی را نداشت و به کاربران متکی بودند تا آن را توهین‌آمیز کنند. اینستاگرام از همان الگوریتم‌هایی استفاده می‌کند که برای ریشه‌کن کردن هرزنامه‌ها استفاده می‌کند تا محتوا را بررسی کند.تا تشخیص دهد کدام یک از آنها دنبال می‌کنند و چه کسانی از این دستورالعمل‌ها پیروی نمی‌کنند. آنهایی که از این دستورالعمل‌های مجموعه پیروی نمی‌کنند، فیلتر می‌شوند. اگرچه الگوریتم‌ها کامل نیستند، با گذشت زمان تکامل می‌یابند تا بسیار کارآمد باشند.

تیم حرفه ای و مجرب فالووان با ۷ سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات با کیفیت در اینستاگرام، تلاش خود را می کند که به سوالات شما پاسخ دهد همچنین فالووان، یک پلتفرم حرفه ای و آسان است ک تمامی خدمات مرتبط با اینستاگرام را بدون واسطه و مستقیم، در اختیار شما می گذارد مانند، خرید لایک خیلی ارزان. کافی است با ما در تماس باشید و با تهیه بسته های ویژه ای که برای شما در نظر گرفته شده است. پیج خود را سریعا ارتقا دهید و از دیگر رقبای خود عقب نمانید. همچنین ما با ارائه دیگر خدمات منحصر به فردی به شما کمک می کنیم.که پیج خود را تبلیغ کنید تا به آنچه ایده آل شماست برسید و بتوانید سریع تر از اینستاگرام کسب درآمد کنید. امیدواریم که از این مقاله لذت برده باشید. . اگر مفید بود ما را به دیگر دوستان خود معرفی کنید.

پیشنهادی:  امنیت پیج اینستاگرام خود را دو برابر کنید


برچسب ها: