داشتن تعامل در اینستاگرام با روش‌های مختلفی براساس انتخاب کاربران انجام می‌شود. این تعامل به بهبود عملکرد پیج و افزایش فالوور کمک شایانی می‌کند. امروز تصمیم داریم در مورد یکی از روش هایی که از طریق آن می توانیم به رشد پیج اینستاگرام  کمک کنیم، توضیح دهیم.این روش تعامل داشتن با دیگر پیج های مود در اینستاگرام است.از طریق تعامل داشتن با دیگر پیج هامی توانید صفحه اینستاگرام خود را ارتقا دهید. حتما برای شما سوال پیش می آید چطور باید با پیج های دیگر در تعامل باشیم که رشد پیدا کنیم. برای این کارهم ترفندهای مختلفی وجود دارد به طور مثال دیگر صفحات می توانید در پست ها و استوری های خود پیج شما را معرفی کنند که از این طریق می توانید فالوور جذب کنید، فروش خود را افزایش دهید.

رشد اینستاگرام و مخاطبان

طبیعتا برای جذب مخاطب  و رشد صفحه در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام  راه های  بسیاری وجود دارد اما موضوعی که بدیهی است این است که اکثر این راه ها هزینه بر هستند و برای صفحه های نوپا در شرایط خاص صرفه اقتصادی ندارند. یکی از تکنیک های خلاقانه و ارزان  برای جذب مخاطب جدید در شبکه های اجتماعی این است که صفحه هایی که دنبال کنندگان زیادی دارند و احساس می کنیم  مخاطبین هدف یکسانی با صفحه ما دارند را پیدا کنیم و انها را دنبال کنیم و با قرار دادن کامنت های مرتبط با آن پست خاص صفحه مورد نظر و با کاربران، اون صفحه را به چالش بکشیم. معمولا کامنت های سوالی در این روش عملکرد بهتری دارند اما برای این موضوع باید بدانید که اگر کامنت ما رتبه خوبی در کامنت ها نداشته باشد به خوبی دیده نمیشود. خرید فالوور را برای رشد پیجتان امتحان کنید.

اینستاگرام برای رتبه بندی کامنت ها الگوریتم خاصی دارد و مثل قبل کامنت ها بر اساس زمان  ارسال رتبه بندی نمی شوند. این ها فاکتورهایی هستند که اینستاگرام برای رتبه بندی کامنت ها از انها پیروی می کند.

رشد پیج اینستاگرام-فالووان

فاکتور های اینستاگرام برای رتبه بندی کامنت

اصلی ترین فاکتور اینستاگرام برای رتبه بندی کامنت ها این است که کامنت هایی که تعداد لایک و یا ریپلای (پاسخ) بالاتری داشته باشند اولویت بالاتری پیدا می کنند چرا که احتمالا کامنت های چالشی و جذابی بوده اند. کامنت هایی که توسط افرادی که دنبال کنندگان بیشتری دارند گذاشته می شوند اولویت بالاتری نسبت به سایر کامنت ها دارند.

چطور در اینستاگرام کامنت ها را رتبه بندی کنیم؟

کامنت هایی که توسط افرادی قرار داده شوند که در گذشته تعامل بیشتری با صفحه منتشر کننده پست داشته اند رتبه بالاتری می گیرند یعنی به طور مثال اگر ما تعامل کننده دائمی  صفحه خاصی باشیم کامنت های ما نسبت به افرادی که تعامل کمتری نسبت به آن صفحه  داشته اند رتبه بالاتری دریافت می کنند.

کامنت هایی که محنوای  آنها ارتباط بیشتری با محنوای اون مطلب خاص داشته باشند اولویت بالاتری نسبت به سایر کامنت ها دریافت می کند پس یعنی کامنت تبلیغاتی عملا جایگاه خوبی در بین سایر کامنت ها دریافت نمی کند.

کامنت هایی که در آنها شخص خاصی منشن شده باشد رتبه خوبی دریافت نمی کنند چرا که اینستاگرام احتمال این را می دهد که این کامنت ها نیز تبلیغاتی باشند.

نکته آخر و مهم درباره این موضوع این است که هرگز نباید از ربات ها برای قرار دادن کامنت و یا تعامل با سایر صفحات استفاده کنیم چرا که طبق همین فاکتورها کامنت های ثابتی که توسط ربات ها قرار داده میشوند عملا رتبه و جایگاه خوبی دریافت نمی کنند.

تفاوت لحن و آوا در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و رشد آن

یکی از مهم ترین موضوعاتی که حتما باید در شبکه های اجتماعی به انها توجه کنیم  داشتن یک آوای ثابت در تمامی فعالیت ها است، همچنین داشتن لحن مشخص برای هر یک ازفعالیت ها نیز کمک می کند که رفتار صفحه ما در شبکه های اجتماعی حالت یکنواخت و تکراری نداشته باشد در کل انسانی کردن فعالیت ها در شبکه های اجتماعی به افزایش  میزان تعامل دنبال کنندگان کمک بسیاری می کند، چرا که انسان  ها ترجیح می دهند که با انسان ها تعامل کنند تا با کسب و کارها پس در نتیجه باید سعی کنیم که در شبکه های اجتماعی رفتاری انسانی داشته باشیم.

آوا در شبکه های اجتماعی چیست؟

آوا در شبکه های  اجتماعی نشان دهنده ویژگی های شخصیتی برند شما است دقیقا مثل همان ویژگی های شخصیتی که برای انسان ها در نظر می گیریم. به طور مثال ترجیح میدهید برند شما رفتار دوستانه ای با مخاطبین داشته باشد یا بالعکس برند شما یک شخصیت جدی و رسمی در رفتار با مخاطبین خود دارد ویژگی های رفتاری و… نیز آوای برند ما در شبکه های اجتماعی را تشکیل می دهند. آوا در تمامی فعالیت های ما در شبکه های اجتماعی، شامل پست و استوری و… باید یکسان باشد.

لحن در شبکه های اجتماعی چیست؟ 

لحن در واقع یک زیر مجموعه از آوا در شبکه های اجتماعی است و در شرایط و محیط های مختلف می تواند با توجه به نوع محاطبین و محتوای پست متفاوت باشد یعنی به طور مثال لحن پست های شما درشبکه های اجتماعی مختلف و پست های مختلف می تواند متفاوت باشد اما آوا در تمامی شبکه های اجتماعی و پست ها باید یکسان باشد مگر اینکه تصمیم بگیریم آوای برند خود را تغییر دهیم.

به طور مثال لحن پست های ما در اینستاگرام هنگامی که در مورد مسائلی ناراحت کننده صحبت می کنیم باید با لحن ما نسبت به زمانی که در مورد یک ویژگی شگفت انگیز برند و یا محصولمان صحبت می کنیم متفاوت باشد. اما آوا و ویژگی های شخصیتی برند ما در هر دو حالت باید یکسان باشد به طور مثال یا هر دو حالت را به صورت صمیمی و دوستانه بیان می کنیم و یا هردو حالت را به صورت جدی و رسمی بیان می کنیم.

چه زمانی بهترین زمان پست گذاری است؟ 

رشد پیج اینستاگرام-تعامل با دیگر پیج ها-فالووان

کامنت گذاری :

یکی از روش های خلاقانه و ارزان برای جذب مخاطب و بالا بردن بازدید پیج کامنت گذاری برای افراد محبوب در برنامه پر طرفدار اینستاگرام است ، این کاملا طبیعی است که برای بالا بردن آمار و مخاطب های پیج های نوپا انواع و اقسام روش های مختلف وجود دارد اما موضوعی که مهم است این است که برای اکتر این روش ها باید هزینه پرداخت کنیم ، کامنت گذاری که به آن اشاره کرده این یکی از روش های عالی و جواب گو برای بابلا بردن آمار و بازدید از پیج مورد نظر است.

در کامنت گذاری باید به پیج هایی که تعاملات زیادی با افراد دنبال کننده برنامه اینستاگرام دارند برویم ، این پیج ها باید به شکلی باشند که احساس کنیم هدف دنبال کننده های این پیج با صفحه ما یکسان یا حتی نزدیک است سپس این افراد را دنبال کنیم یا کامنت هایی مرتبط به اون پست مورد نظر بگذاریم .

با توجه به اینکه قوانین اینستاگرام برای کامنت گذاری تغییر کرده و دیگر بر اساس زمان بندی کامنت ها دسته بندی نمیشوند . اصلی ترین فاکتور اینستاگرام برای کامنت ها ریپلای (پاسخ دادن) یا لایک کردن کامنت ها است چرا که حتما کامنت چالشی و جذابی بوده است .

ما فایلی برای شما تهیه کرده ایم که در ان به شما اموزش داده ایم که چگونه اینستاگرام خود را ارتقا دهید کافیست آن را بخوانید.

چگونه اینستاگرام خود را ارتقا دهیم

رشد پیج اینستاگرام-فالووان

همکاری با دیگر پیج ها

 

برای بالا بردن فالوور های پیج چه راهی بهتر از پارتنر شدن با پیج های دیگر ؟

برای بالا بردن تعاملات پیج میتوانید با پیج هایی که دنبال کننگان بالایی دارند همکاری کنید این روش که تازه به اینستاگرام افزوده شده و در واقع روش راحتی برای بازاریابی یک تیر و دو نشان است زیرا با این روش نه تنها محتوای خود را میتوانید به مخاطبان خود نشان دهید بلکه میتوانی این محتوای مورد نظر صفحه خود را با دنبال کنندگانی که بر اثر این همکاری شکل گرفته است میتوانید به اشتراک بگذارید .

ابتدا باید به خوبی از کسب و کار فعال و موفق آنها اطمینان حاصل کنید و از اینکه هدف پیج مورد نظرتان با شما در یک راستا است و هماهنگ هستید مطمئن شوید .

 

همچنین مهم است که یک برنمه مشخص با پارتنر خود داشته باشید و ارائه دهید تا این مشارکت موفقیت آمیز باشد .

این مشارکت چگونه قرار است به پارتنر پیشنهادی شما منفعت برساند ؟

این کمپین بازاریابی اشتراکی در برنامه اینستاگرام چگونه خواهد بود ؟

به طور مثال پیج یک شخص بلاگر با یک پیج عکاسی قصد مشارکت و همکاری دارند ، این مشارکت کاملا با دو پیج هماهنگ است زیرا کالا و خدمات نیز باهم هماهنگ هستند . دنبال کنندگان این دو پیج در لایو بلاگر مورد نظر عکاسی هایی را میبینند که پیج عکاسی از بلاگر انجام میدهد … به این اشتراک نبوغ میگویند .

 

مسابقه های جذاب راه بیندازید

یک مسابقه اینستاگرامی راه دیگری برای در معرض دید قرار دادن پیج شما ، برای رشد حساب کاربری تان است .  ! چرا ؟ در ابتدا بهتر است بدانید ، مردم عاشق چیزهای رایگان هستند شما هر چیزی را بطور رایگان و به عنوان جایزه بدهید ، افراد به احتمال زیاد استقبال می‌کنند و به طور خاصی قطعا شرکت میکنند . درواقع رقابت و جایزه دادن در اینستاگرام به خوبی شما را به آنچه که می خواهید یعنی افزایش فالوور ها و افزایش تعامل نرخ پیج شما ، می رساند . برای رسیدن به چنین اهدافی نیز، چندین راه وجود دارد .  به عنوان مثال ، می توانید از مردم بخواهید که :

1 – عکس های شما را لایک کنند .

2 – برای شما به تعدادی که میخواهید کامت بگذارند .

3 – دوستانشان را در زیر پست هایتان تگ کنند تا با پیج شما هم آشنا شوند .

4 – پست ها یا استوری هایتان را به اشتراک بگذارند .

5 – پست های شما را ذخیره کنند .

نکته مثبتی که حائز اهمیت است این است که این روش فوق العاده راحت است و به برنامه ریزی یا کار های پیچیده نیاز ندارد تنها کاری که باید برای این کار و برگذاری مسابقات انجام داد تنها رسیدگی به صفحه اینستاگرم و فعالیت مداوم است تا پیجی با دنبل کنندگان بالا و آمار یا بازدید مد نظر داشت .

روش دیگری که برای تعامل با دیگر صفحات اینستاگرام می توان داشت استفاده از ارسال دایرکت  انبوه در اینستاگرام است که با این روش هم می توانید با افراد زیادی که دارای پیج اینستاگرام هستند در تعامل باشید.