چگونه فالوورهای اینستاگرام را به طور موثر و کارآمد مدیریت کنیم؟ - فالو وان

امتیاز ۵ از ۵ – ۱ رای
spinner در حال ثبت رای

یکی از بهترین چیزهای اینستاگرام این است که به ما امکان می دهد با مشتریان و تأثیرگذاران ارتباط برقرار کنیم. اما اگر برنامه ای برای مدیریت فالوورهای اینستاگرام خود نداشته باشید، ممکن است این رابطه مهم را از دست بدهید.

اینستاگرام نیز مانند توییتر به ما امکان می‌دهد با هر کسی که حساب باز دارد ارتباط برقرار کنیم و با آنها تعامل داشته باشیم. مشتریان، حامیان خود و افرادی که بر آنها تأثیر می گذارند را در آنجا خواهید یافت.

برخلاف توییتر، مدیریت فالوورهای اینستاگرام شما آسان نیست. در توییتر، روشی را برای دسته بندی فالوورها و فیلتر کردن فید ما برای نمایش محتوای آن گروه خاص فهرست کرده ایم. ما نمی توانیم این کار را در اینستاگرام انجام دهیم.

آیا نمی دانید چگونه فالوورهای اینستاگرام خود را مدیریت کنید؟ اصلا نمی دانید مدیریت فالوورهای اینستاگرام خود به چه معناست؟ شما جای درست آمده اید. در سال ۲۰۲۲، قهرمان شما هستید و امپراطوری که بر آن حکومت می کنید (هر چند بزرگ یا کوچک) حساب اینستاگرام شماست. با مدیریت درست در اینستاگرام انگار که می توانید به قدرت برسید و به آنچه ایده آل شماست برسید کافیست تا انتهای این مقاله با ما باشید.

این پست در مورد چگونگی به دست آوردن فالوورهای بیشتر در اینستاگرام نیست، اگرچه این نکات منجر به یک تمرین قوی در رسانه های اجتماعی می شود که هرگز به رشد شما آسیب نمی رساند. بیا شروع کنیم.

برای راحتی شما دوستان عزیز🎧

فالوورهای اینستاگرام

پیشنهادی:    چگونه فالوور واقعی دریافت کنیم (بصورت رایگان)

نحوه مدیریت فالوورهای اینستاگرام:

  1. مخاطبان خود را بشناسید

  2. محتوای جذاب ارسال کنید

  3. به نظرات و DM ها به سرعت پاسخ دهید

  4. نظرات مورد علاقه خود را پین کنید

  5. از پاسخ های ذخیره شده استفاده کنید

  6. ۶٫ هرزنامه ها و ربات ها را محدود کنید

  7. حساب خود را برای فروش و خدمات مشتری بهینه کنید

  8. رشد فالوور را دنبال کنید – و محتوای مربوطه را یادداشت کنید

  9. تصمیم بگیرید که چه زمانی اکانت های دیگر را فالو کنید یا لغو فالو کنید

  10. هایلایت برای فالوورهای جدید ایجاد کنید

فالوورهای اینستاگرام

پیشنهادی:    خرید فالوور اینستاگرام راهنمای تخصصی 

۱۱ نکته برای مدیریت موثر و کارآمد فالوورهای اینستاگرام:

تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا هر کدام از نکات را به طور مفصل برای شما توضیح دهیم.

  1. مخاطبان خود را بشناسید:

بدون توجه به اینکه چه جنبه ای از عملکرد رسانه های اجتماعی خود را می خواهید بهبود بخشید، دانستن مخاطب یک دارایی است. از تجزیه و تحلیل اینستاگرام برای تعیین فالوورهای خود استفاده کنید—شما می توانید مکان، محدوده سنی و تفکیک جنسیتی مخاطبان خود را ببینید.

فراتر از آن، کمی وقت بگذارید تا تحقیقات دقیق تری در مورد فالوورهای خود انجام دهید . به ویژه، آنهایی که به شما پیام ارسال می کنند. در مورد پست های شما نظر می دهند یا به استوری های شما پاسخ می دهند. اگر به مخاطبی که می‌خواهید دسترسی پیدا نکنید، سعی کنید یک تجزیه و تحلیل رقابتی انجام دهید و حساب خود را با حسابی پردرآمد در صنعت خود مقایسه کنید.

  1. محتوای جذاب ارسال کنید:

هنگامی که مخاطبان خود را جذب کردید، می خواهید چیزهایی را که دوست دارند پست کنید – مانند لایک کردن، دوست داشتن. و نظر بده و به اشتراک بگذارید. وقتی یک رفت و برگشت مداوم دارید، راحت‌تر از فالوورهای خود مطلع شوید.

ما هم نحوه به دست آوردن لایک بیشتر و هم نحوه جذب فالوور بیشتر در اینستاگرام را پوشش داده ایم، و یکی از استراتژی های کلیدی برای هر دو، ارسال محتوایی است که بینندگان می خواهند با آن تعامل داشته باشند. عکس‌های با کیفیت بالا، داشتن انواع مختلف پست‌ها (هر روز همان چیزی که باعث تحریک می‌شود) و ارسال محتوای به‌موقع، همه دارایی‌هایی هستند که صحبت از تعامل به میان می‌آید.

  1. به نظرات و DM ها به سرعت پاسخ دهید:

پاسخ به موقع به نظرات و DM ها برای برند شما خوب به نظر می رسد. بهتر از آن، به مخاطب شما یادآوری می‌کند که شما چیزی فراتر از یک برند هستید: گاهی اوقات، ارسال پیام از طریق رسانه‌های اجتماعی می‌تواند شبیه فریاد زدن به ورطه باشد، و دریافت یک پاسخ سریع و مفید آرامش‌بخش است.

پیشنهادی:    

  1. نظرات مورد علاقه خود را پین کنید:

اغلب، کامنت برتری که در یک پست اینستاگرام نشان داده می‌شود. برای هر کاربر متفاوت است: ممکن است کامنتی باشد که بیشترین لایک را داشته است. یا نظری باشد که توسط یکی از دوستان آنها ارسال شده است. با پین کردن یک نظر، آن را برای همیشه به اولین نظر برای کل مخاطبان خود تبدیل می کنید.

  1. از پاسخ های ذخیره شده استفاده کنید:

اگر متوجه می‌شوید که در DM‌های خود بارها و بارها سؤالات مشابهی دریافت می‌کنید، اینستاگرام یک ویژگی داخلی دارد که پاسخ دادن را برای شما آسان‌تر می‌کند. ویژگی پاسخ ذخیره شده یک میانبر صفحه کلید است که می توانید برای پاسخ سریع به سؤالات ساده تنظیم کنید.

پیشنهادی:    قابلیت گاید اینستاگرام ( guide )+ نکات کلیدی

  1. هرزنامه ها و ربات ها را محدود کنید:

آه، اینجا هستیم: بدترین بخش رسانه های اجتماعی نه تنها برخورد با هرزنامه ها آزاردهنده است، بلکه بر تجربه و درک فالوورهای شما از برند شما تأثیر منفی می گذارد.

  1. حساب خود را برای فروش و خدمات مشتری بهینه کنید:

اگر از حساب اینستاگرام خود برای کسب و کار استفاده می کنید، ارائه خدمات خوب به مشتریان تفاوت را ایجاد می کند. به سوالات سریع پاسخ دهید، منابع و پاسخ به سوالات متداول را ارائه دهید و تجربه فالوور خود را تا حد امکان بدون دردسر کنید.

و اگر محصولات را در خدمات می فروشید، چرا تجربه خرید را به اینستاگرام نمی آورید؟ بهینه‌سازی حساب خود برای تجارت اجتماعی می‌تواند یک تجربه خرید بدون اصطکاک برای مشتریان شما و فروش بالقوه بیشتری برای شما ایجاد کند.

از فروشگاه های اینستاگرام برای فروش محصولات خود استفاده کنید:

در ماه مه ۲۰۲۰، اینستاگرام فروشگاه های اینستاگرام را معرفی کرد . یک ویژگی تجارت اجتماعی درون برنامه ای برای خرده فروشان. این امکان را به مشتریان بالقوه می دهد که با یک ضربه به محصولاتی که پست می کنید دسترسی داشته باشند، بدون اینکه مجبور باشند محصول را در وب سایت تجارت الکترونیک شما پیدا کنند.

اطلاعات بیشتر را در لینک خود در بیو قرار دهید:

لینک موجود در بیو اینستاگرام شما اولین جایی است که فالوورهای شما وقتی می خواهند درباره برند شما بیشتر بدانند به آن مراجعه می کنند. با تنظیم یک درخت پیوند که مخاطبان شما را به منابع خارج از اینستاگرام (به عنوان مثال، وب سایت شرکت، وبلاگ، سایر حساب های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک یا TikTok، یا رویدادهای به موقع و راه اندازی محصول جدید) هدایت می کند، از این پیوند عاقلانه استفاده کنید.

فالوورهای اینستاگرام

  1. رشد فالوور را دنبال کنید و محتوای مربوطه را یادداشت کنید:

تجزیه و تحلیل اینستاگرام می تواند به شما کمک کند تعیین کنید. که مخاطبان اصلی شما چه کسانی هستند و همچنین دنبال کننده های جدید را پیگیری کنید. بینش های اینستاگرام داده های مفید را مورد توجه قرار می دهد، از جمله:

جمعیت شناسی پیروان

تعامل با حساب شما در هر روز از هفته

چند اکانت اکانت اینستاگرام شما را پیدا کردند

لینک شما در بیو چند کلیک از اینستاگرام دریافت کرد

همچنین می توانید از داده ها برای ردیابی اینکه کدام محتوا برای مخاطبان شما جذاب تر است استفاده کنید.

  1. تصمیم بگیرید که چه زمانی اکانت های دیگر را دنبال کنید یا لغو فالو کنید:

دنبال کردن همیشه یک خیابان دو طرفه نیست. برند شما نباید هر حسابی را که شما را دنبال می کند دنبال کند. برای اطمینان از اینکه حساب‌هایی را دنبال می‌کنید که برای برند شما مفید هستند.

  1. هایلایت برای فالوورهای جدید ایجاد کنید:

نکات برجسته استوری اینستاگرام راهی آسان برای انتقال اطلاعات به فالوورهای جدید شماست. آنها معمولاً یکی از اولین چیزهایی هستند که هنگام بازدید از نمایه شما بررسی می کنند. پوشش های هایلایت جذاب و بصری دلپذیر ایجاد کنید. و هر یک از هایلایت ها را به وضوح نام گذاری کنید.

پیشنهادی:    نحوه ویرایش استوری های اینستاگرام (و هایلایت ها)

تیم حرفه ای و مجرب فالووان با ۷ سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات با کیفیت در اینستاگرام، تلاش خود را می کند که به سوالات شما پاسخ دهد همچنین فالووان، یک پلتفرم حرفه ای و آسان است ک تمامی خدمات مرتبط با اینستاگرام را بدون واسطه و مستقیم، در اختیار شما می گذارد مانند خرید لایک پست. کافی است با ما در تماس باشید و با تهیه بسته های ویژه ای که برای شما در نظر گرفته شده است .پیج خود را سریعا ارتقا دهید و از دیگر رقبای خود عقب نمانید

پیشنهادی:    

مناسب ترین و مطمئن ترین وب سایت خرید فالوور اینستاگرام ۱۴۰۰


برچسب ها: