انتشار پست اینستاگرام در زمانی که بیشترین بازدهی و تعامل را ایجاد کند بهترین راهی است که میتواند به رشد اکانت شما کمک کند ما در مقاله چه ساعتی پست اینستاگرام بازدید بهتری دارد؟ بهترین زمان پست گذاری  به شما توضیح داده ایم که بهترین زمان انتشار پست اینستاگرام چه زمانی ست درادامه باهم بررسی میکنیم زمان بندی پست اینستاگرام را،اگر چندین پروفایل را مدیریت می کنید، باید به نحوه برنامه ریزی پست ها در اینستاگرام برای بهینه سازی زمان بندی فکر کنید و زمان بیشتری برای اختصاص دادن به کیفیت محتوا داشته باشید. تفاوت‌هایی با آن (من به فیس‌بوک اشاره می‌کنم) وجود دارد که قبل از شروع یک فعالیت پس از برنامه‌ریزی باید بدانید.

برای راحتی شما دوستان عزیز🎧

یکی از بزرگ‌ترین کاستی‌های اینستاگرام کمبود پست‌های زمان‌بندی شده است. امیدواریم به زودی این قابلیت و اپلیکیشن را اضافه کنند و مفیدتر باشد. متأسفانه، برای برنامه‌ریزی پست‌های اینستاگرام، به برخی از برنامه‌های شخص ثالث برای ایجاد این امکان نیاز دارید. این به این معنی است که در بیشتر موارد باید رمز عبور خود را ارائه دهید. این اپلیکیشن ها ادعا می کنند که محتوای شما را در اینستاگرام زمان بندی کرده اند. موارد رایگان دارای ویژگی های محدودی هستند. اگر می خواهید از این ویژگی استفاده کنید، نکاتی را برای انجام آن به شما ارائه می دهیم.

پست

پیشنهادی:  فلاپ چیست؟ + شناخت عوامل مؤثر در فلاپ شدن پست های اینستاگرام

پست های برنامه ریزی شده چیست؟

اینستاگرام در ژوئن گذشته به یک میلیارد کاربر فعال خود رسید و با ادامه این سرعت، پیش بینی رشد مشابه فیس بوک در گذشته کار سختی نیست. فیس بوک و سایر سایت های رسانه های اجتماعی گزینه های پست را برنامه ریزی کرده اند. شما می توانید هر روز یا زمانی را برنامه ریزی کنید. اما اینستاگرام این را ندارد.

انجام این فرآیند با برنامه های اضافی، آسیب پذیری امنیتی برای کاربران ایجاد می کند. البته برای اپلیکیشن ها هم باید پول اضافی بپردازند. اما در حال حاضر هیچ جایگزین دیگری وجود ندارد. اگر می خواهید از این قابلیت استفاده کنید، یکی از اپلیکیشن های پولی را خریداری کرده و استفاده می کنید. البته باید مشکلات امنیتی احتمالی را نیز در نظر بگیرید.

به اشترک گذاری محتوا:

شما باید اعتبار خود را با افراد غریبه به اشتراک بگذارید. این کاری است که هیچ کس نباید به انجام آن فکر کند، چه رسد به انجام آن. این یک ویژگی عالی است، به خصوص برای کسانی که از یک حساب تجاری در اینستاگرام استفاده می کنند. اقدام برای برنامه ریزی پست های اینستاگرام یک ویژگی کم مصرف و چشمگیر است. برای افزودن محتوا در اینستاگرام ابتدا باید محتوا را به موبایل خود انتقال دهید. شما باید هر روز این کار را انجام دهید. ممکن است برای شما خسته کننده به نظر برسد این یک فرآیند بسیار زمان بر است. به جای این، آیا می تواند به اندازه اضافه کردن یک هفته محتوا در هر زمان و اشتراک گذاری خودکار آن در زمانی که آن را هر روز تنظیم می کنید مفید باشد؟ این ویژگی یکی از ضروری ترین امکانات است. نه تنها برای حساب های تجاری بلکه برای حساب های فردی نیز مهم است.

یکی از بزرگ‌ترین کاستی‌های اینستاگرام، صف‌بندی و زمان‌بندی پست‌ها است. تقریباً تمام سایت‌های شبکه‌های اجتماعی این ویژگی را دارند، اما هیچ به‌روزرسانی در اینستاگرام برای جلوگیری از تأخیر در محتوا انجام نشده است. ما می دانیم که شما تعجب می کنید که چگونه پست های اینستاگرام را برنامه ریزی کنید. به طور خلاصه بگوییم؛ شما نمی توانید این کار را از برنامه اینستاگرام انجام دهید. اما می توانید این کار را با کمک برنامه های شخص ثالث انجام دهید.

پست

پیشنهادی:    حجم مصرفی اینترنت اینستاگرام چقدر است؟ + ترفند ها و نکات کلیدی

چرا باید پست های خود را برنامه ریزی کنید؟

 زمان مورد نیاز:

1 ساعت ما همچنین فکر می کنیم که باید به اینستاگرام اضافه شود زیرا راحتی زیادی برای کاربر فراهم می کند. شما در زمان صرفه جویی می کنید. با صرفه جویی در زمان، می توانید کارهای دیگر خود را انجام دهید.

سازماندهی محتوایی که می خواهید منتشر کنید امکان پذیر است. با سازماندهی محتوای خود قبل از انتشار، می توانید نمایه خود را با کارایی بیشتری مرتب کنید. کاربران می توانند محتوای بیشتری را به اشتراک بگذارند. با سازماندهی محتوای خود، انعطاف پذیری برای به اشتراک گذاری محتوای بیشتر خواهید داشت. روزهای خاص و مهم را فراموش نخواهید کرد و محتوای خود را به صورت خودکار ارسال خواهید کرد.

اکانت اینستاگرام شما همیشه به روز و فعال است. اگر در حال بازاریابی برای کسب و کار خود در اینستاگرام هستید، این امر به طور مثبت در فروش شما منعکس می شود و فروش شما را افزایش می دهد. فالوورهای شما در نهایت شروع به افزایش خواهند کرد. در نتیجه مخاطبان شما گسترش خواهند یافت.

تیم فالووان ، سعی کرده که مقالاتی را برای شما ارائه دهد که جواب سوالات خود را بگیرید و دیگر ابهامی درباره عملکرد اینستاگرام نداشته باشید. همچنین ما، با ارائه خدماتی نظیر، ربات ارسال پیام واتساپ، به ارتقا پیج شما کمک شایانی می کند. کافیست تا به ما اعتماد کنید.

 

برنامه‌ریزی پست‌ها در اینستاگرام:

بهترین برنامه‌ها فهرست‌های مختلفی در اینترنت در مورد آن وجود دارد که موضوع بهترین برنامه‌های برنامه‌ریزی اینستاگرام را پوشش می‌دهد. ما لیستی برای شما درست نکردیم زیرا ما نمی خواهیم مسئولیت این موضوع را بپذیریم. اگر با مشکل امنیتی در برنامه‌ها مواجه شدید، به دلایل واضح نمی‌خواهیم بخشی از آن باشیم.

بنابراین، خودتان تحقیق کنید و بهترین اپلیکیشن را پیدا کنید. برخی از این برنامه ها کار می کنند، اما برخی از آنها عملکرد مطلوبی را ارائه نمی دهند. توصیه می کنیم از نسخه های آزمایشی این برنامه ها استفاده کنید و در صورت تمایل آنها را خریداری کنید. لطفا توجه داشته باشید که اینستاگرام از این برنامه ها پشتیبانی نمی کند. شما می توانید ده ها برنامه کاربردی را در اینترنت پیدا کنید. برای پیدا کردن آنها مشکلی نخواهید داشت. همه آنها قیمت های متفاوتی دارند. ممکن است بسته به کیفیت و زمینه خدماتی که ارائه می دهند متفاوت باشد.

بدیهی است که در این مقاله به شما در مورد هیچ اپلیکیشنی توصیه نمی کنیم. به هر حال می توانید آنها را به راحتی پیدا کنید. ما ترجیح می دهیم شما را در مورد استفاده از این برنامه ها آگاه کنیم. هنگام استفاده از این برنامه ها باید رمز عبور اینستاگرام خود را وارد کنید. در نتیجه، اطلاعات حساس کاربر شما توسط برنامه شناخته می شود. اگر مایل به انجام این ریسک هستید، می توانید از آنها استفاده کنید!

پست

پیشنهادی:  ایا انلاین بودن در اینستاگرام برای بقیه قابل نمایش است؟

چرا کپشن اینستاگرام شما مهم است؟

قبل از اینکه به چهار بخش یک پست موثر در اینستاگرام بپردازیم، اجازه دهید نگاهی گذرا به چرایی اهمیت توضیحات شما بیندازیم. انصافاً دلایل زیادی وجود دارد. هر قسمت از محتوای اینستاگرام دارای توضیحات است، از پست‌های فید گرفته تا حلقه‌ها.

وقتی از توصیفی چشم نواز استفاده می کنید، احتمال بیشتری وجود دارد که افراد در لیست شما متوقف شوند. این یک پیروزی بزرگ برای الگوریتم اینستاگرام است.

علاوه بر این، منجر به تعامل بیشتر خواهد شد. خواه یک نظر، یک پیام مستقیم، ذخیره محتوا یا کلیک کردن روی پیوندی در رزومه شما باشد. همه این اقدامات شما را به فروش در اینستاگرام نزدیکتر می کند.

حالا بیایید 4 قسمت از کپشن در اینستاگرام را تجزیه کنیم.

نکات استراتژی پس انداز در اینستاگرام

شماره. 1: با یک قلاب قوی شروع کنید

اول، شما همیشه باید با یک قلاب قوی شروع کنید. به این به عنوان متنی فکر کنید که قبل از «ادامه مطلب» ظاهر می شود. مانند عنوان یک ایمیل، این متن افراد را به ادامه خواندن تشویق می کند.
حتی بهتر از آن، می توان از آن در تمام شهرک های اینستاگرام استفاده کرد.

اینستاگرام به سرعت در حال حرکت است و مهم است که فوراً توجه بینندگان را به خود جلب کنید، در غیر این صورت ممکن است از کنار پست شما عبور کنند و نتوانند شما را بشناسند.
همچنین می توانید از یک قلاب قوی در محتوای ویدیوی خود استفاده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که دعوت به اقدام، CTA را در چند ثانیه اول ویدیوتان به وضوح بیان کنید تا مردم بدانند چرا باید به تماشای آن ادامه دهند.

بعداً در این پست وبلاگ، نگاهی دقیق تر به نحوه ایجاد یک CTA موثر خواهیم داشت.

یک قلاب قوی به ویژه برای حلقه های اینستاگرام مهم است. همانطور که احتمالا تا به حال می دانید، Reels در حال حاضر داغ ترین محتوای اینستاگرام است. آنها نه تنها توجه مردم را به خود جلب می کنند، بلکه به شدت توسط الگوریتم اینستاگرام تحت فشار قرار می گیرند.

نکته 2 استراتژی صرفه جویی در زمان اینستاگرام: چگونه گوشت را به توضیحات خود اضافه کنید

اکنون که یک فراخوان قوی برای اقدام دارید، وقت آن است که بر محتوای توضیحات خود تمرکز کنید. این بخشی از عنوان است که در آن زمینه اضافی می‌دهید.

ممکن است بخواهید یک داستان، اطلاعات اولیه، یا زمینه اضافی در مورد محصول یا خدماتی که ارائه می کنید، بگویید.

یکی از استراتژی‌هایی که من دریافته‌ام که واقعاً خوب کار می‌کند، به‌ویژه اگر در تلاش برای نامزدی هستید، این است که در توضیحات خود سؤالی بپرسید. نه تنها مردم به محتوای شما پاسخ خواهند داد، که این یک پیروزی دیگر برای الگوریتم اینستاگرام است، بلکه می توانید به نظرات آنها نیز پاسخ دهید. حالا این یک گفتگوی دو طرفه است.

نکته شماره استراتژی صرفه جویی در زمان اینستاگرام 3: چگونه یک فراخوان موثر برای اقدام ایجاد کنیم

سپس، همانطور که قول داده بودیم، بیایید نگاهی دقیق تر به نحوه ایجاد یک فراخوان موثر برای اقدام داشته باشیم. دعوت به اقدام، اقدام خاصی است که شخصی می خواهد انجام دهد. خواه این یک نظر باشد، یک پیام مستقیم یا کلیک بر روی یک لینک در رزومه شما.

شما فقط چند ثانیه فرصت دارید تا توجه مردم را به خود جلب کنید. آخرین چیزی که می خواهید این است که وقت خود را به امید اینکه مردم بتوانند ذهن شما را بخوانند تلف کنید. مردم نمی توانند ذهن شما را بخوانند.

کلید ایجاد یک فراخوان برای اقدام که موثر باشد و مردم را رد نکند، استفاده از زبانی است که مناسب برند شما باشد. اینجا محل فروش نیست. در عوض، به آن به عنوان فرصتی برای ارتباط با مشتریان وفادار و بالقوه فکر کنید.

استراتژی کپشن نویسی اینستاگرام صرفه جویی در زمان نکته 4: چرا همیشه به هشتگ نیاز دارید

در نهایت اجازه دهید در مورد هشتگ ها صحبت کنیم. بسیاری از مردم هشتگ ها را به عنوان یک فکر بعدی در نظر می گیرند، اما این رویکرد اشتباهی است. درعوض، هشتگ‌ها باید به عنوان بخش مرکزی یک استراتژی برچسب‌گذاری موثر در نظر گرفته شوند.

هنگامی که هشتگ ها به درستی استفاده شوند، می توانند در معرض دید مخاطبان ایده آل شما قرار بگیرند.

اگر به دنبال نگاهی دقیق تر به هشتگ ها و نحوه تبدیل آنها به استراتژی خود هستید، این ویدیوی یوتیوب را تماشا کنید. این ویدیو به شما کمک می کند هنگام تصمیم گیری در مورد برندهای کلیدی از شر حدس و گمان خلاص شوید.

سوالات متداول درباره برنامه ریزی در اینستاگرام:

 بهترین روز برای ارسال پست در اینستاگرام چه روزی است؟

بهترین روزها و زمان‌ها برای پست گذاشتن در اینستاگرام دوشنبه‌ها، سه‌شنبه‌ها و جمعه‌ها ساعت 11 صبح و سه‌شنبه‌ها ساعت 9شب است.

چند وقت یکبار باید در اینستاگرام پست بگذارید؟

شما باید قصد داشته باشید یک بار در روز، هر روز پست کنید. همچنین سعی کنید بیش از هفت پست در هفته ارسال نکنید.

نرخ دسترسی خوب در اینستاگرام چقدر است؟

میانگین نرخ دسترسی در اینستاگرام بین 1٪ تا 3.5٪ است.

 آیا برنامه های قسمت سوم قابل اعتماد هستند؟

برخی هستند، برخی نیستند. اما از آنجایی که شما اجازه ارسال پست را می دهید، اکثر آنها به رمز عبور شما نیاز دارند که ممکن است برای برخی خطر امنیتی داشته باشد.

آیا این برنامه ها رایگان هستند؟

باز هم این بستگی به برنامه فردی دارد. پیشنهاد می کنیم قبل از خرید نرم افزار تحقیقات گسترده ای را انجام دهید. نتیجه‌گیری درباره زمان‌بندی پست‌های اینستاگرام من مطمئن هستم که تا به حال می‌دانید که این روند چیست. شما محتوایی را که می‌خواهید در اینستاگرام منتشر کنید پخش می‌کنید و تاریخ انتشار را تعیین می‌کنید. این ارائه‌دهنده شخص ثالث این محتواها را در روز و زمانی که تعیین کرده‌اید به‌طور خودکار از طرف شما به اشتراک می‌گذارد. بنابراین، شما را از مشکلات زیادی نجات می دهد. اما در حال حاضر امکان برنامه ریزی رایگان پست های اینستاگرام وجود ندارد. برای این کار باید یک اپلیکیشن پولی خریداری کنید. برنامه هایی که ادعا می کنند رایگان هستند به درستی کار نمی کنند. و اکثر این برنامه ها می توانند مشکلات امنیتی جدی ایجاد کنند.

تیم حرفه ای و مجرب فالووان با 7 سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات با کیفیت در اینستاگرام، تلاش خود را می کند که به سوالات شما پاسخ دهد همچنین فالووان، یک پلتفرم حرفه ای و آسان است ک تمامی خدمات مرتبط با اینستاگرام را بدون واسطه و مستقیم، در اختیار شما می گذارد مانند، فالور ارزان. کافی است با ما در تماس باشید و با تهیه بسته های ویژه ای که برای شما در نظر گرفته شده است پیج خود را سریعا ارتقا دهید و از دیگر رقبای خود عقب نمانید.