چه ساعتی پست اینستاگرام بازدید بهتری دارد؟_ بهترین ساعت پست اینستاگرام بهترین زمان پست گذاری- فالو وان

امتیاز ۰ از ۵ – ۰ رای
spinner در حال ثبت رای

انجام هر کاری در زمان و موقعیت مناسب می‌تواند نتیجه‌ی بهتری داشته باشد. فعالیت در اینستاگرام هم ساعت مختص خود را دارد و برای بیشترین و بهترین بازخورد بهتر است زمان طلایی فعالیت در اینستاگرام را بشناسید. امروز با یکی دیگر از مقالات فالووان همراه ما هستید، ما در این مقاله می خواهیم درمورد پست اینستاگرام صحبت کنیم. حتما می دانید که برای اینکه پست های منتشر شده بازدید بهتری داشته باشد باید بدانید چه زمانی برای انتشار آن مناسب می باشد ما در اینجا می خواهیم بررسی کنیم که چه ساعتی پست اینستاگرام بازدید بهتری دارد و بهترین ساعت پست اینستاگرام چه زمانی است.

اینستاگرام در سال ۲۰۱۶ به یک فید مبتنی بر الگوریتم روی آورد که به پست‌های جدیدتر علاقه‌مند بود و در سال ۲۰۱۸ دوباره الگوریتم را به‌روزرسانی کرد تا اطمینان حاصل شود که محتوای تازه‌ای به کاربران ارائه می‌شود که احتمال بیشتری دارد با آن درگیر شوند.برای ایجاد یک مخاطب مرتبط در اینستاگرام، باید بیشتر  ایجاد محتوای شگفت انگیز که مخاطبان شما را مجذوب خود می کند،. شما همچنین باید مطمئن شوید که آنها آن را می بینند.

این بدان معناست که مهم نیست کاربر چند بار فید خود را بازخوانی می کند، به احتمال زیاد پست های جدیدتر در ابتدا دیده می شوند.در زمان مناسب برای دستیابی به فالوورهای اینستاگرام، پست خود را منتشر کنید.

اگر در زمان مناسب پست نمی گذارید، اکثر مخاطبان شما هرگز فرصتی برای درگیر شدن با محتوایی که روی آن سخت کار کرده اید، پیدا نمی کنند. همه در این شرایط ضرر می کنند.

پست فالووان

چه زمانی بهترین زمان برای انتشار پست های اینستاگرام است؟

پس از تجزیه و تحلیل هزاران حساب اینستاگرام و میلیون ها پست ، تیم فالووان دریافت که بهترین زمان برای ارسال مطالب بین ساعت ۱ بعد از ظهر تا ۲ بعد از ظهر  است ، اما بسته به روز هفته ، نرخ تعامل شما می تواند به طور چشمگیری تغییر کند. به عنوان مثال ، فالووان دریافت كه بهترین زمان برای ارسال پست در روز جمعه فقط ساعت ۱ بعدازظهر نیست ، بلكه ساعت ۵ صبح و ۳ بعدازظهر نیز می باشد. چرا این درست است؟ به روشی که روزمره و روحیات شما تغییر می کند ، چه آگاهانه و چه نا آگاهانه ، فکر کنید. روحیه و روال شما بر رفتار شما تأثیر می گذارد. در مورد بقیه هم همینطور است.

چه تعداد پست در هفته منتشر کنیم؟ 

بررسی بارگذاری پست ها در تایم های روزانه

حتما برای شما پیش آمده است که در ساعت های مختلفی از روز پست خود را بارگذاری کنید و بازخوردهای متفاوتی داشته اید. اصلی ترین نکته که باید در نظر داشته باشید اینساگرام پیج و نوع محتوای شما هست. گاهی نوع محتوا خود ایجاب میکند که در ساعت بخصوصی پست خود را منتشر کنید و یا در اینساگرام پیج خود با توجه به میزان فعال بودن مخاطبینتان پست را بارگذاری کنید.

عواملی که بر بهترین ساعت منشر کردن پست موثر است:

زمانی که بیماریه کرونا رواج پیداکرد در بین مردم و بسیاری از مردم مجبور به کار در خانه شدن شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام به یکی از راه های ارتباطی تبدیل شد خیلی از افراد توانستد با استفاده از شبکه های اجتماعی کار خود را ادامه دهند و بیساری از افراد در این دوره کار جدید را بااستفاده از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام شروع کردند،در زمانی که اینستاگرام به یکی از شبکه های اجتماعی تبدیل شده است که خیلی از کسب کارها توانسته اند پیشرفت کنند

در زمانی که بسیاری از افراد از شبکه های اجتماعی به عنوان یک منبع درآمد استفاده میکنند و یکی از عوامل پیشرفت در کسب کارتان دیدن پست های شما است در این شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام پس مهمترین قدم پست گذاری در زمانی است که کاربران بیشتری در اینستاگرام فعالیت میکنند،منتشر کردن محتوا وپست خود در بهترین زمان اینستاگرام خیلی موثر است در رشد کسب کار شما

چرا باید برای کسب و کار خود وبسایت داشته باشیم؟

زمان پست گذاری در اینستاگرام-فالووان

یافتن بهترین زمان پست گذاری:

اطلاعت کاربران خود:

زمانی که شما از اینستاگرام صرفا برای سرگرمی استفاده نمیکنید و در اینستاگرام کسب درآمد میکنید،پس خیلی مهم است که پست های شمادر زمانی منتشر شود که بیشترین بازخورد رادر ساعت های اولیه منتشر شده داشته باشد زیرا اینستاگرام طبق الگوریتم های خود ساعات اولیه بازخورد پست منتشر شده بسیار برایش مهم است،در زمانی که بیشتر فالوور های شما آنلاین هستند پست خود رامنتشر کنید باعث میشود بیشتر مخاطب های شما آنهارا ببینندشما میتوانید در بخش lnsights اینستاگرام هر اطلاعاتی که شما لازم داشته باشین درباره کاربران خود به شما مدهد مانند جنسیت،سن،از همه مهم تر اینکه زمانی که بیشتر فالوورهای شما آنلاین هستند را به شما نمایش دهداین یک روش عالی برای موفقیت کسب کار شمادر اینستاگرام است

نوع محتوای ارسالی:

زمانی که محتوامنتشرمیکنید دراینستاگرام دوست دارید بیشترین بازخورد را ازمحتوای ارسالی خود داشته باشید بنابراین باید در بهترین زمان انتشاررا انجام دهید که بیشترین بازخورد را بگیرد. حتمابرای شماهم این سوال در ذهنتان شکل میگیرد که بهترین زمان انتشار پست چه زمانی است؟پاسخ به این سوال را به اینگونه بیان میکنیم که بهترین زمان پست گذاری دراینستاگرام بستگی به پستی که میخواهید ارسال کنید دارد محتوایی که میخواهید ارسال کنید بسیار مهم است برای مثال برای تبلیغ یک رستوان بهترین زمان پست گذاری زمانی است که کاربران نیاز به آن داشته باشد مانند زمان ناهار،زمان شام بهترین زمان برای تبلغ یک پست درباره رستوران است

محتوای مناسب در زمان مناسب:

تولید محتوای با کیفیت اولویت باید قرار بگیرد الگوریتم های اینستاگرام به این صورت عمل میکند که محتواهایی که کاربران دوست دارند بیشتر ببینند را به آنها نمایش میدهداینستاگرام به گونه ای است که علایق کاربران خود را دنبال میکند برای مثال اگر علاقه شما در مد فشن باشد و دنبال چنین محتواهایی باشید بیشتر این محتواهارابه شما نمایش میدهد،بنابراین محتوای که شما منتشر میکنید باید با علاقه کاربران شما هم خوانی داشته باشد ودرزمان مناسب برای مثال کاربران در زمان های صبح بیشتردنبال کافه هایی هستند برای صبحانه پس برای کسی که کافه دارد انتشار یک تصویر دلچسب از کافه یا میز دوستانه خیلی کمک میکند به بیشتردیده شدن پس

ت شمابرای مثال دیگر اگر شما پیج طبیعت گردی دارید میتوانید از زیبایی های فصل هابرای جذب کاربران استفاده کنید در زمان درست در فصل تابستان از برف وباران پست منشر نکنید میتوانید از زیبایی های فصلی که هستید محتوا منشر کنید که جذاب باشد برای کاربران

فاصله زمانی پست هارا در نظر بگیرد:

بدون شک ارسال پست های پی در پی منجبر سردر گرمی و عصبانیت کاربران خود میشود ومنجرب به بازخورد منفی میشود زیرا کاربران به پست های که به صورت متوالی ارسال میشود توجه نشان نمیدهندمیانگین طول عمریک پست در اینستاگرام ۴ ساعت است بنابراین اگه میخواهید در یک روز چند پست را منتشر کنید بهتراست که بازه زمانی ۴ ساعته را راعایت کنید

زمان پست گذاشتن در اینستاگرام-فالووان

در ادامه مطلب بهترین ساعت پست گذاری چند نوع پیج را برای شما قارا داده ایم:

۱-پیج های گردشگری:

پیج های که با طبیعت گردی و گردشگری هستند بهترین باز خورد را زمان هایی میتوانداز کاربران خود بگیرند زمان هایی هستندمانند آخر هفته ها،تعطیلات های مهم،تعطیلات نوروزیدر این زمان های میتوانند بیشترین باز خورد رااز کاربران خود در شبکه های اجتماعی بگیرند

بهترین بازه زمانی برای پیج های گردشگری دربازه زمانی ۱۱صبح تایک بعدازظهر است و همچنین ۹تا۱۰ صبح است

۲-پیج های با محتوای سر گرم کننده:

معمولا بهترین زمان برای دیده شدن پست های به موضوعات سرگرم کنند و طنز ظهر است کاربرانی که دنبال کننده پست های سر گرم کننده هستند بیشتر مایل هستند در زمان ظهرکه بیشترین انرژی خودرا ازدست داده اند ببینند،برای ارسال مطالب طنز و سرگرم کنند روز خاصی وجود ندارد اما طبق نظرسنجی های که انجام شده روزهای منتهی به آخر هفته سه شنبه ،پنج شنبه باز خورد بیشتری راداشته است البته اول هفته مانند شنبه برای شروع یک هفته پر انرژی بهترین روز است برای انتشار محتوای با موضوع طنز

بهترین زمان ۱۲ظهر تا۱۵عصرو بدترین زمان ساعت های ۱۰تا۱۲ ظهر است زیرا افراد در شلوغ ترین تایم های خود هستندو نمیتوانند زمانی برای پست های ظنز قرار بدهند

 

۳-پیج های آموزش آشپزی وخوراکی:

همان طورکه در این مطلب بیان کردین زمان پست گذاری بیسار مهم است برای پیج های با محتوای آشپزی و خوراکی بهترین زمان قبل از وعده های غذایی است مانند ساعت ۷صبح یک پست با آموزش یک صبحانه یا قبل از ناهار که خانم هادرگیری ذهنی  انتخاب غذا را دارند یک آموزش ناهار خوشمزه بهترین زمان است

بهترین روز برای پست گذاشت:جمعه و روزهای تعطیل وبهترین ساعت۱۲ظهر است،بدترین زمان انتشار برای این پیج ها ساعت های که از تایم غذا خوردن گذشته باشد مانددساعت یک بعدازظهر یا ساعت ۴بعدازظهر

۴-پیج های آرایشی:

در این پیج ها هدف اصلی از انتشارپست ها فروش محصولات شمااست نه بازدید تنها پس بهترین زمان برای چنین پیج ها زمانی است که کاربران شما وقت و توانایی خرید راداشته باشند

بهترین روز برای انتشارپست برای این پیج ها:روزهای چهاشنبه ،پنج شنبه،جمعه است.وبهترین ساعت۱۳تا۱۵ است و در ساعات ۲۱تا۲۲ و بدترین زمان هم ساعت های ابتدایی روز است و روزهای اول هفته

زمان پست گذاشتن در اینستاگرام

 

اول صبح: (ساعت ۷:۳۰ الی ۹ صبح )

این بازه زمانی به دلیل اینکه ساعت اولیه روز میباشند و مردم عموما برای اولین بار در روز و شروع روز خود اینستاگرام رو چک میکنند، پس این ساعت از اهمیت بالایی برخوردار است و قطعا پست شما بازدید بیشتر و بهتری خواهد داشت.

بازه زمانی :(۱۲:۳۰ تا ۲ ظهر)

این بازه، زمان استراحت و ناهار است. فالوورهایتان که در محل کار مشغول هستند، احتمالا در زمان استراحت، سری به اینستاگرامشان می‌زنند. سعی کنید در این تایم محتواهای عکسی پست کنید. چون ممکن است فالوورها فیلم نبینند.

بعد از ظهر:(ساعت ۱۶:۳۰  الی ۱۹)

این بازه و تایم یکی دیگر از بازه های زمانی برای بازدید خوردن پست های شماست، این بازه زمانی چون بلافاصله پس از اتمام ساعات کاری میباشند احتمالا مورد استقبال قرار میگیرند پست هایی با محتوا های طنز و سرگرم کننده بیشتر مورد استقبال قرار میگیرند.

بازه زمانی:(۹ شب تا ۱ بامداد)

این بازه زمانی پر مخاطب ترین و پر بازدید ترین ساعت برای گذاشتن پست دراینستاگرام است و ساعت خوبی برای جذب فالوور واقعی و لایک هست.

چون در این تایم مخاطبین شما ازبیشتر تایم استراحت درشبانه روز برخوردارند پس قطعا بهتریین بازه زمانی برای بالا بردن بازدید پست ها است مخصوصا اگر مخاطبین شما مرد هستند.

برای گذاشتن پست های خود تاییم مشخص کنید.

برای داشتن فالوور و لایک بالا می توانید از روش خرید فالوور ارزان و خرید لایک استفاده کنید.

اگر پیج شما خوب و هدفمند باشد و مخاطبین شما منتظر پست های شما هستند برای بارگذاری پست ها تایم مشخص کنید مثلا (اعلام کنید که ساعت ۹ شب پست جدید دارید و در همون تایم مشخص پست رو بارگذاری کنید)

سعی کنید در روز بیشتر از یکبار پست جدید بارگذاری نکنید چون از نظر مخاطب جذاب به نظر نمیرسد .

در اغلب مواقع ,سعی کنید بررسی کنید فالوور های شما در چه زمانی استراحت دارند که اگر هوشمندانه عمل کنید پست های شما در آن زمان بیشترین بازدید را خواهد داشت. متناسب با علایق مخاطبین و مناسب همان فصل و زمان پست بگذارید

ابزار یا برنامه مناسب برای اینکه بفهمیم چه ساعتی مناسب برای بارگذاری پست های ما در اینستاگرام است وجود دارد؟

بهترین ابزار،  insight اینستاگرام است. می‌توانید تمام اطلاعات مربوط به فالوورها و مخصوصا بیشترین ساعتی که فعالیت و بازدید را دارند را ببینید. برای دیدن بازه زمانی فعالیت فالورها باید از قسمت insight) ) و بخش Audience) ) وارد شوید و فعالیت فالوور ها را بررسی کنید که در چه بازه زمانی فعالیت دارند.

 

چه ساعتی در روز مناسب گذاشتن پست نیست؟؟

تایم (۱۰ صب الی ۱۲ ظهر)

این تایم در روز, از بدترین تایم برای گذاشتن پست در اینستاگرام است چون مردم اکثرا مشغول و در اوج فعالیت کاری هستند و وقت بازدید از برنامه اینستاگرام را ندارند.

بیشترین فعالیت نسبت به روز های هفته:

نمودار بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام-فالووان

آیا بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام وجود دارد؟

هر برندی ممکن است نقطه شیرین کمی متفاوتی برای پست کردن در اینستاگرام داشته باشد – زیرا هر برندی با الگوهای رفتاری منحصربه‌فرد در رسانه‌های اجتماعی، مخاطبان منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهد. اما، همانطور که گفته شد، بهترین روش‌های خاصی وجود دارد که می‌توانید از آنها پیروی کنید که نتایج عالی را در سراسر جهان به همراه دارند.

به طور کلی، ارسال پست زمانی که فالوورهای شما آنلاین هستند بسیار مهم است، زیرا الگوریتم اینستاگرام به تازگی اولویت دارد. این بدان معناست که اگر همه چیز برابر باشد، پست جدیدتر نسبت به پست های قدیمی بالاتر در فید خبری نمایش داده می شود.

پیشنهادی:    چگونه می توانید از ویدیو اینستاگرام برای تجارت استفاده کنید

به طور کلی بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام:

ما داده‌های حاصل از تجزیه و تحلیل بیش از ۳۰۰۰۰ پست اینستاگرام از مشاغل با اندازه‌های مختلف، به‌علاوه مشاهدات و آزمایش‌های تیم اجتماعی خودمان را که برای ۲۰۰ هزار دنبال‌کننده ارسال می‌کردند، ترکیب کردیم تا بهترین زمان جهانی برای پست کردن در اینستاگرام را کشف کنیم:

ساعت ۱۱ صبح چهارشنبه ها

ما متوجه شدیم که کاربران اینستاگرام بیشترین احتمال تعامل را با محتوا در اواسط روز و اواسط هفته دارند. و این منطقی است – زمان مناسبی برای استراحت از محل کار یا مدرسه و انجام کمی پیمایش است. (و لایک. و نظر دادن.)

تعطیلات آخر هفته معمولا تعامل کمتری دارند. ما گمان می‌کنیم که این به این دلیل است که مردم بیرون هستند و در حال انجام فعالیت‌هایی در دنیای واقعی هستند، نه اینکه در گوشی‌هایشان در حال پیمایش اینستاگرام هستند.

آیا قصد دارید بیش از یک بار در هفته پست کنید؟ در اینجا بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام برای هر روز از هفته خلاصه شده است.

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام دوشنبه

بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام در روز دوشنبه ساعت ۱۲:۰۰ بعد از ظهر است. به نظر می رسد اکثر اینستاگرامرها ممکن است دوست داشته باشند هفته خود را با قدرت شروع کنند، اما تا زمان ناهار به دنبال فید اینستاگرام خود برای استراحت هستند.

پیشنهادی:    نحوه غیرفعال کردن پیام‌ها در دایرکت اینستاگرام

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام در روز سه شنبه

بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام در روز سه شنبه ساعت ۹ صبح است. نامزدی نیز در اوایل صبح، بین ساعت ۸ تا ۱۰ صبح قوی است، اما در حدود ساعت ۹:۰۰ صبح به اوج خود می رسد.

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام چهارشنبه

بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام در روز چهارشنبه ساعت ۱۱ صبح است. چهارشنبه همچنین روزی است که به نظر می رسد حساب ها به طور کلی بالاترین تعامل را دارند.

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام پنجشنبه

بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام در روز پنجشنبه ساعت ۱۲:۰۰ بعد از ظهر است. به طور کلی، کمربند زمانی ۱۱:۰۰ صبح تا ۲:۰۰ بعد از ظهر برای نامزدی در هر روز هفته قوی است.

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام در روز جمعه

ساعت ۱۴:۰۰ بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام در روز جمعه است، اگرچه تعامل در تمام ساعات صبح و ناهار، از ۷ صبح تا ۲:۰۰ بعد از ظهر تقریباً ثابت است.

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام شنبه

۹:۰۰ صبح بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام در روز شنبه قبل از اینکه مردم وارد برنامه های آخر هفته آفلاین خود شوند، است.

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام یکشنبه

بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام در روز یکشنبه ساعت ۷:۰۰ بعد از ظهر است، اگرچه تعامل در کل بعد از ظهر و عصر، از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۸:۰۰ شب کاملا ثابت است.

بنابراین، اگر به تازگی شروع به کار در اینستاگرام کرده‌اید و اطلاعات گذشته یا بینش مخاطبان زیادی برای کار با آنها ندارید، سعی کنید در زمان‌هایی که در بالا آزمایش کردیم پست بگذارید و ببینید که چگونه برای شما کار می‌کند.

در مجموع، یک تقویم محتوای اینستاگرام باید به اندازه بقیه استراتژی های بازاریابی مبتنی بر داده باشد.

و از آنجایی که تصویر بزرگ نیز اهمیت دارد، در اینجا برخی از آمارهای کلیدی اینستاگرام، معیارها و آمار جمعیتی وجود دارد که به شما در استراتژی کمک می کند:

کسب و کارها به طور متوسط ​​۱ برابر در روز در فیدهای خود پست می کنند

میانگین نرخ تعامل برای یک پست از یک حساب تجاری ۰٫۹۶٪ است.

مردم در سال ۲۰۲۰ هر روز ۳۰ دقیقه در اینستاگرام سپری می کردند (از ۲۶ دقیقه در روز در سال ۲۰۱۹)

هر بازدید از سکو حدود ۶ دقیقه و ۳۵ ثانیه طول می کشد

۶۳ درصد از کاربران آمریکایی حداقل یک بار در روز اینستاگرام را چک می کنند و ۴۲ درصد از کاربران آمریکایی چندین بار در روز اینستاگرام را چک می کنند.

بهترین زمان برای پست گذاری

۴ قانون کلی و طلایی که هنگام ارسال پست باید در نظر داشته باشید:

مهمترین مطالب خود را در یک روز هفته ارسال کنید

اگرچه تفاوت ها ممکن است کوچک باشد، تعامل اینستاگرام بسته به روز تغییر می کند. به عنوان مثال، شرکت‌های B2B از تعامل بیشتری در زمانی که مخاطبانشان در محل کار هستند لذت می‌برند، اما یک وبلاگ‌نویس ممکن است در آخر هفته که مخاطبانش زمان استراحت بیشتری برای خواندن پست‌ها دارند، تعامل بیشتری داشته باشد. حتماً از هشتگ ها نیز استفاده کنید زیرا ثابت شده است که این هشتگ ها در کمپین های بازاریابی رسانه های اجتماعی به خوبی کار می کنند.

هنگام ارسال پست از فعال ترین منطقه زمانی خود استفاده کنید

شما ممکن است در شیکاگو زندگی کنید، اما اگر اکثر دنبال کنندگان شما در لس آنجلس هستند، باید برای منطقه زمانی پست ارسال کنید. اگر مخاطبان زیادی در بریتانیا دارید، پست‌های اینستاگرام را برای زمان بهینه آنها نیز برنامه‌ریزی کنید (به ابزارهای زمان‌بندی آنلاین نگاهی بیندازید). به یاد داشته باشید که ممکن است برای شما نزدیک نیمه شب باشد، اما صبح زود آن طرف برکه خواهد بود.

بهترین زمان در جهان نمی تواند محتوای بد را جبران کند

زمان بهینه ارسال، معیاری است که تنها در صورتی کار می‌کند که محتوایی ایجاد کنید که برای عملکرد خوب بهینه‌سازی شده باشد. اگر مردم از محتوای چهره خود خوششان نیاید، قرار نیست با آن درگیر شوند.

انعطاف پذیر باشید

داشتن “بهترین زمان برای ارسال” به این معنی نیست که نمی توانید در زمان های دیگر پست بگذارید. هر استراتژی موفق اینستاگرامی که به کار می برید باید فضای زیادی برای آزمایش داشته باشد. اجازه ندهید وسواس بهینه سازی شما یا شیوه های کسب و کارتان را خیلی سفت و سخت کند. ممکن است متوجه شوید که ارسال پست در ساعات اوج مصرف یا ساعات کاری در روزهای خاصی از هفته نتایج بهتری را به همراه دارد، بنابراین همه چیز در مورد آزمایش برای دیدن زمان ارسالی است که برای شما بهترین نتیجه را دارد.

به منظور ایجاد یک مخاطب بزرگ و درگیر اینستاگرام برای برند خود، باید درک کاملی از اینکه دنبال کنندگان/مخاطب هدف شما چه کسانی هستند و چگونه الگوریتم اینستاگرام در نمایش محتوای شما در فیدهای کاربر کار می کند، داشته باشید.

یکی از بهترین راه ها برای یادگیری در مورد آنها و جلب توجه آنها این است که بفهمید چه زمانی در فید اینستاگرام خود گشت و گذار می کنند. این به شما امکان می‌دهد محتوایی را که می‌دانید آن‌ها می‌خواهند در بهترین زمان برای دیدن آن‌ها ارائه دهید.


برچسب ها: