چند گزارش برای حذف پست های اینستاگرام لازم است؟ فالووان - فالو وان

امتیاز ۰ از ۵ – ۰ رای
spinner در حال ثبت رای

اینستاگرام به یک عنصر اصلی در زندگی کاربران عادی اینترنت تبدیل شده است. با این حال، هنگامی که در رسانه‌های اجتماعی پیمایش می‌کنیم و محتوای آن را مصرف می‌کنیم، با پست‌ها یا محتوایی مواجه می‌شویم که مناسب نیستند. در چنین مواقعی اینستاگرام به کاربران خود این حق را می دهد که پست ها را گزارش کنند و آنها را برای بررسی ارسال کنند. در اینجا، بررسی می کنیم که چه تعداد گزارش برای حذف پست های اینستاگرام لازم است. فالووان ، با ارائه خدمات منحصر به فرد خود نظیر خريد لايك ايراني اينستاگرام ارزان یا خرید ربات اینستاگرام و… می تواند به ارتقا پیج شما کمک کند. تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

گزارش یک پست اینستاگرام به چه معناست؟

گزارش پست اینستاگرام قابلیتی است که در خود اپلیکیشن تعبیه شده است. هنگام ارسال مجدد پست اینستاگرام، مجموعه ای از دسته بندی ها در اختیار شما قرار می گیرد که بر اساس آنها می توانید پست را گزارش دهید. این لیست شامل تمام دستورالعمل هایی است که محتوای اینستاگرام به آن پایبند است و کاربران نمی توانند از آنها تخلف کنند. بنابراین با گزارش یک کاربر که یک حساب کاربری را گزارش می‌کند، به اینستاگرام اجازه می‌دهید دستورالعمل‌های آن‌ها از طریق محتوای صفحه نقض شده است.

پست فالووان

پیشنهادی:    ۱۰ ایده پست اینستاگرام برای افزایش تعامل با مخاطبان هدف (تضمینی) 

چرا یک پست اینستاگرام را گزارش کنید؟

دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد که یک پست اینستاگرام را گزارش کنید، اما اساسی ترین دلیل این است که محتوا دستورالعمل های ارائه شده توسط اینستاگرام را نقض می کند. باید توجه داشته باشید که اینستاگرام برای حذف یک پست، عقاید و نظرات شخصی را در نظر نمی گیرد. با این حال، مواردی وجود دارد که باور شخصی یک کاربر می‌تواند برای دیگری مضر یا مضر باشد، زیرا اینستاگرام یک پلتفرم چند فرهنگی و ابعادی است. از این رو، طبق دستورالعمل‌هایی که اینستاگرام از قبل در هنگام استفاده از برنامه تنظیم کرده است، حسابی را در دسته‌ای که مناسب می‌دانید گزارش دهید.

الزامات حذف پست گزارش شده در اینستاگرام

همانطور که ما به عملکرد واقعی برای گزارش یک پست در اینستاگرام نگاه می کنیم، اینستاگرام لیستی از زیر مجموعه ها را در لیست “گزارش” دارد. هر دسته‌بندی نقض دستورالعمل‌های انجمن است که اینستاگرام هنگام ارسال محتوا در برنامه به کاربران اجازه می‌دهد به آن پایبند باشد.

وقتی پستی را در اینستاگرام گزارش می‌کنید، می‌توانید پیش بروید و اگر محتوای کاربر اینستاگرام برای شما قابل قبول نیست، آن را مسدود کنید.

گزارش محتوای اسپم

دسته اول شامل ارسال مجدد محتوای اسپم است. شما می توانید هر محتوایی را که صرفاً با هدف مسدود کردن فضای محتوا در اینستاگرام ارسال شده است را در این دسته گزارش دهید.

برهنگی یا فعالیت جنسی

اینستاگرام اجازه نمایش شدید برهنگی یا فعالیت جنسی را نمی دهد. هر گونه هنر یا ابراز وجود در این دسته بندی در نظر گرفته نمی شود، اما موارد شدید ویترین های نامناسب تخلف محسوب می شود.

سخنان نفرت یا نمادها

هر شکلی از سخنان نفرت پراکنی یا نمادهایی که به عنوان نوعی آزار و اذیت سایبری هدایت شود، یکی دیگر از موارد نقض در اینستاگرام است.

اطلاعات غلط

در مرحله بعد، انتشار اطلاعات نادرست به ویژه در زمینه سلامت نیز تخلف محسوب می شود.

من فقط آن را دوست ندارم.

سپس، اینستاگرام همچنین به کاربر این امکان را می‌دهد که محتوایی را که شخصاً آن را دوست ندارد گزارش دهد. در چنین مواردی، اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که در صورت عدم تمایل به مشاهده محتوای کاربر، آن را مسدود یا محدود کنید.

قلدری یا آزار و اذیت

اینستاگرام همچنین پست هایی را که هر فرد، گروه یا سازمانی را مورد آزار و اذیت قرار می دهد حذف می کند.

کلاهبرداری یا کلاهبرداری

اگر اطلاعات ارائه شده در پست اینستاگرام کلاهبرداری یا کلاهبرداری باشد، پست ناقض دستورالعمل های اینستاگرام است.

خشونت یا سازمان های خطرناک

هر گونه اطلاعات یا محتوایی که برای نشان دادن خشونت یا مربوط به یک سازمان خطرناک، از جمله اوباش و کارتل ها باشد – همه نقض است.

نقض مالکیت معنوی

حق چاپ، ثبت اختراع، علائم تجاری، طراحی صنعتی و اسرار تجاری همگی در دسته مالکیت معنوی قرار می گیرند. بنابراین، اگر پست شامل نقض هر یک از این دسته بندی ها باشد، برخلاف دستورالعمل های انجمن در اینستاگرام است.

فروش کالاهای غیرقانونی یا تحت نظارت

اینستاگرام فروش هرگونه اقلام غیرقانونی یا کالاهای تحت نظارت را به عنوان محتوای موجود در برنامه ممنوع می کند. این اقلام از نظر فهرست های بین المللی کالاهای غیرقانونی و تحت نظارت در نظر گرفته می شوند.

خودکشی یا خود آسیبی

در صورتی که محتوایی که اشاره به خودکشی یا خودآزاری داشته باشد نیز در اینستاگرام حذف می شود. با این حال، اینستاگرام از کاربران می خواهد که در چنین مواردی به مقامات محلی اطلاع دهند، بنابراین به جلوگیری از هر گونه آسیب به یک فرد کمک می کند.

پست فالووان

پیشنهادی:    چه ساعتی پست اینستاگرام بازدید بهتری دارد؟ بهترین زمان پست گذاری

چند گزارش برای حذف پست اینستاگرام

هنگامی که یک پست را گزارش می کنید، کاربران ممکن است کنجکاو شوند که چقدر طول می کشد تا اینستاگرام پست را بررسی کند و چند بار باید یک پست را گزارش دهید. هنگامی که یک پست را در اینستاگرام گزارش می دهید، اعلان برای بررسی به تیم اینستاگرام ارسال می شود. با این حال، پس از آن، اینستاگرام به ۳ تا ۴ گزارش نیاز دارد تا پست را حذف کند تا فضای امنی برای تعامل سایر کاربران حفظ شود.

نحوه گزارش پست در اینستاگرام

اکنون که شرایط و زیرمجموعه‌های ریپورت پست در اینستاگرام را می‌دانید، در ادامه نحوه گزارش یک پست در اینستاگرام توسط کاربر آورده شده است.

مرحله ۱: اینستاگرام را در دستگاه خود راه اندازی کنید

ابتدا اینستاگرام را روی دستگاه خود راه اندازی کنید. سپس، روی فیلد متنی در صفحه فرود ورود ضربه بزنید و نام کاربری و رمز عبور خود را برای ورود وارد کنید. سپس اینستاگرام به صفحه اصلی حساب شما باز می شود.

مرحله ۲: به پستی که می خواهید گزارش دهید بروید

در صفحه اصلی، به پستی که می خواهید گزارش دهید بروید.

مرحله ۳: روی سه نقطه ضربه بزنید

در پست، روی سه نقطه افقی در گوشه سمت راست بالای پست ضربه بزنید.

مرحله ۴: روی “گزارش” ضربه بزنید

در کادر محاوره‌ای که باز می‌شود، گزینه «گزارش» را انتخاب کنید.

مرحله ۵: دسته بندی را برای گزارش انتخاب کنید

یک کادر محاوره ای جدید با دسته ای که در آن پست را گزارش می کنید باز می شود. ابتدا دسته مناسبی را که می بینید پست نقض می کند، انتخاب کنید. یک اعلان به جای پست خواهید دید که چگونه دیگر پست را در فید خود نمی بینید.

پیشنهادی:    چرا میزان تعامل پست ها به مرور زمان رو به کاهش است؟

چندین بار پست را گزارش دهید

اگر می خواهید پست در اسرع وقت حذف شود و می خواهید دوباره آن را گزارش دهید، این امکان وجود دارد. برای این کار مراحل داده شده را دنبال کنید.

مرحله ۱: مراحل بالا را برای “گزارش” دنبال کنید

مراحل بالا را تا گزینه گزارش یک پست دنبال کنید. آخرین اقدام زمانی خواهد بود که اینستاگرام پست را از فید شما حذف کند.

مرحله ۲: روی “مشاهده پست” ضربه بزنید

در پست، پیامی را مشاهده خواهید کرد که نشان می دهد چگونه اینستاگرام پست را برای راحتی شما حذف می کند. سپس می‌توانید گزینه «مشاهده پست» را انتخاب کنید تا دوباره پست را ببینید.

مرحله ۳: پست را دوباره گزارش کنید

سپس، همان مراحل را برای گزارش مجدد حساب دنبال کنید. حتی می‌توانید دسته‌بندی متفاوتی را برای ارسال برای بررسی به تیم اینستاگرام انتخاب کنید.

بعد از گزارش پست در اینستاگرام چه اتفاقی می افتد؟

وقتی پستی را در اینستاگرام ریپورت می کنید، تیم بررسی اینستاگرام را مطلع می کند و اینستاگرام پست را برای محتوای نامناسب پرچم گذاری می کند. اگر تیم بررسی به این نتیجه برسد که پست بر خلاف دستورالعمل‌های انجمن است، اینستاگرام پست را حذف می‌کند.

هنگامی که یک کاربر یا پست کاربر را گزارش می دهید، گزارش همیشه ناشناس باقی می ماند. بنابراین، کاربران نمی بینند که چه کسی آنها را گزارش کرده است، اما پس از حذف پست توسط اینستاگرام به آنها اطلاع می دهد. بنابراین، می‌توانید بدانید که برای حذف یک پست در اینستاگرام چند گزارش لازم است و دستورالعمل‌ها را دنبال کنید تا مطمئن شوید که اینستاگرام پست را حذف می‌کند.

پست فالووان

پیشنهادی:    چه تعداد پست در هفته منتشر کنیم؟ 

چه مدت طول می کشد تا یک پست گزارش شده حذف شود؟

هنگامی که یک پست را گزارش می دهید، در بازه زمانی مورد نیاز برای بررسی پست، اینستاگرام آن را ظرف ۳۰ روز پس از گزارش کلی حذف می کند. معمولا تیم بررسی اینستاگرام پس از ریپورت کردن به ترتیب ۳ تا ۴ بار پست را حذف می کند. با این حال، مواردی وجود دارد که اینستاگرام برخی از پست‌ها را ظرف چند ساعت، چند هفته یا یک ماه پس از گزارش بررسی می‌کند.

آیا می توانید یک پست را چندین بار از یک حساب گزارش دهید

هنگامی که یک پست را گزارش می دهید، اینستاگرام آن پست را از فید شما حذف می کند. با این حال، می‌توانید گزینه «مشاهده پست» را انتخاب کنید تا دوباره آن را ببینید. همانطور که در مراحل بالا ذکر شد، می توانید همین روند را برای گزارش حساب دنبال کنید. به همین ترتیب، شما همچنین می توانید یک پست را برای تخلفات متعدد تحت دسته بندی های نقض دستورالعمل های انجمن اینستاگرام گزارش دهید.

سوالات متداول

آیا گزارش انبوه در اینستاگرام کار می کند؟

زمانی که یک فرد به گروهی برای گزارش یک پست یا حساب کاربری در اینستاگرام اطلاع می‌دهد، کاربران دوباره پست می‌کنند. این سیل بررسی ها را برای گزارش به مرکز بررسی اینستاگرام می فرستد. در چنین حالتی، روند گزارش دهی همانند یک گزارش است، اما این احتمال وجود دارد که مرکز بررسی زودتر به چنین موضوعی رسیدگی کند.

امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

پیشنهادی:    فلاپ چیست؟ + شناخت عوامل مؤثر در فلاپ شدن پست های اینستاگرام


برچسب ها: