چگونه از اینستاگرام به درآمد برسیم؟ فروش محصولات در اینستاگرام چطوری بهتر انجام شود؟ چگونه بتوانیم اعتماد کاربران بیشتری را برای خرید از پیج اینستاگرامی خود جلب کنیم؟ بحث امروز ما درمورد موضوعی است که احتمالا دغدغه همه افرادی است که در اینستاگرام فعالیت دارند و می خواهند به فروش بیشتری برسند. می خواهیم بررسی کنیم که چگونه فروش محصولات را در اینستاگرام افزایش دهیم. برای رسیدن به این هدف روش های مختلفی وجود دارد که ما در اینجا موثرترین راهکارها را به شما معرفی می کنیم.

بسیاری از افراد بر این باور هستند که تنها داشتن یک پیج فروشگاهی می تواند فروش محصولاتشان را بالا ببرد اما این که یک پیج فروشگاهی برای رسیدن به این هدف کافی نیست و باید از روش ها و راه کارهای زیادی استفاده کنید که  این روش ها شامل تبلیغات، تولید محتوای عالی ، داشتن تصاویر با کیفیت و… است که در ادامه بیشتر درمورد هرکدام صحبت می کنیم.

فروش محصولات پیج خود را در اینستاگرام بالا ببرید

همه ی صاحبان کسب و کار در سراسر جهان از اینستاگرام برای بهبود وضعیت کاری خود استفاده می کنند – این رقم منطقی است اگر شما در نظر بگیرید که 80٪ از افراد در پیج های مشاغل را دنبال می کنند. اما بسیاری از مشاغل وجود دارند که هنوز نتوانسته اند از آنچه اینستاگرام ارائه می دهد بهره ببرند. اگر بیزینس شما به این گروه تعلق دارد ، خوشحال خواهید شد که بدانید دستیابی به نتایج عالی با اینستاگرام آنچنان که فکر می کنید پیچیده نیست.

برای راحتی شما دوستان عزیز🎧

در این وبلاگ ، ما می خواهیم راه های موفقیت را با اینستاگرام به عنوان یک کسب و کار بررسی کنیم. ما علاوه بر برخی از مفاهیم سطح بالاتر که می خواهید به خاطر بسپارید ، به برخی از استراتژی های بازاریابی Instagram که می توانید از آنها استفاده کنید ، خواهیم پرداخت. در پایان این پست ، خواهید فهمید که چگونه اینستاگرام می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا به افراد بیشتری دسترسی پیدا کند و درآمد بیشتری در این راه کسب کند.

راه های جذب فالوور در اینستاگرام

فروش محصولات اینستاگرام-فالووان

محتوای با کیفیت تمرکز می خواهد!

شما باید ایجاد محتوای با کیفیت بالا را بیش از همه در اولویت قرار دهید. تصاویر ارسال شده در اینستاگرام 23٪ بیشتر از Facebook مشارکت دارند – اما فقط درصورتی که محتوای شما از استاندارد بالایی برخوردار باشد قادر به تجربه این موضوع خواهید بود. برای تولید محتوای خود و انتشار عکس های خود از بهترین کیفیت و بهترین لوکیشن استفاده کنید.

سعی کنید عکس های خود محصول را ارائه دهید ؛ با این کار هم اعتماد فالوورهای شما جلب میشود هم ترفندهای عکاسی و راه و روش ارائه ی محصول را به خوبی یاد خواهید گرفت. اگر تجربه چندانی با اینستاگرام (حتی به عنوان یک کاربر غیر تجاری) ندارید ، ممکن است بخواهید آن را تغییر دهید و نحوه کار بستر را از دید مشتریان بالقوه بهتر درک کنید. بنابراین ، اگر قبلاً چنین کاری نکرده اید

یک حساب Instagram ایجاد کنید.

حتماً شرکتهایی را که در سیستم عامل فعال هستند نیز دنبال کنید. با انجام این کار ، شما قادر خواهید بود آنچه را که در رابطه با پرونده تجاری اینستاگرام کار می کند و انجام نمی دهد ، از نزدیک مشاهده کنید. اگر با موردی روبرو شدید که توجه شما را به خود جلب می کند ، حتماً آن را از تصویر بگیرید. سپس می توانید هنگام ایجاد محتوای خود از این تصاویر به عنوان الهام استفاده کنید. ویژگی نسبتاً جدیدی در اینستاگرام است. این ویژگی به شما امکان می دهد محتوای ویدئو و تصویر را در قالب نمایش اسلاید به اشتراک بگذارید.

محتوای ویدئویی معمولاً کمتر از 30 ثانیه است و محتوای به اشتراک گذاشته شده از طریقه Instagram Story ظرف 24 ساعت از بین می رود. با استفاده از Instagram Stories، می توانید انواع مختلفی از محتوا را که تاکنون توضیح داده ایم ترکیب کنید. از آنجا که فقط 24 ساعت طول می کشد ، نیازی نیست که محتوایی که برای Instagram Stories استفاده می کنید به اندازه آنچه معمولاً پست می کنید صیقل داده شود. با این حال ، این لزوما چیز بدی نیست.

از آنجا که استوری های اینستاگرام احساسی غیررسمی نسبت به آنها دارند ، از آنجا که مردم احساس می کنند چیزی “واقعی” را تجربه می کنند ، تعامل تمایل بیشتری دارد.
اگر وقت ندارید که دائماً محتوای با کیفیت بالا ایجاد کنید ، Instagram Stories می تواند به شما کمک کند پیروان خود را در زمان پایین آمدن محتوای خود دنبال کنید.

با فالوورها درگیر شوید!

هنگام استفاده از اینستاگرام یا هر پلتفرمی برای این موضوع ، مهم است که زمانی را صرف تعامل با مخاطبان خود کنید. این به مخاطب شما کمک می کند احساس ارزشمندی کند ، و این احتمال را افزایش می دهد که آنها در مورد محتوای آینده بررسی کنند و آن را دوست دارند یا نظر می دهند. ساده ترین راه برای جلب مخاطب خود ، پاسخ دادن به نظراتی است که افراد در خبرنامه شما گذاشته اند. یک “تشکر” ساده می تواند تا حد زیادی به شما نشان دهد که از نظر آنها قدردانی می کنید. پاسخ به سوالاتی که توسط مخاطبان شما باقی مانده است نیز یک روش عالی برای تعامل است.

یکی از راحت ترین و سریع ترین روش های ایجاد تعامل با فالوور هایتان، استفاده از  خرید ربات اینستاگرام می باشد. سایت فالووان درباره  ربات اینستاگرام چیست بطور کامل در این باره صحبت کرده است.

فروش محصولات اینستاگرام-فالووان

از اهمیت حفظ نام تجاری سازگار قدردانی کنید!

ممکن است فکر کنید که من قبلاً در مورد محتوای با کیفیت بالا بحث کردم و در مورد اهمیت مارک تجاری صحبت کردم. با این حال ، موضوع مارک تجاری فقط به کیفیت محتوای شما مربوط می شود. مارک تجاری به هر جنبه از حساب Instagram شما مربوط می شود. سبک تصاویر ، زیرنویس های مورد استفاده شما و دفعات ارسال مطالب ، همگی در برند شما نقش دارند. اگر می توانید یک سبک منحصر به فرد برای نمایه خود ایجاد کنید ، و اگر با آن سبک سازگار باشید ، تولید آگاهی از برند آسان تر می شود – به خصوص اگر و هنگامی که محتوای شما به اشتراک گذاشته می شود.

حساب Oreo Instagram یک نمونه عالی از این است که چگونه می توانید یک سبک تجاری ثابت را به نمایش بگذارید.

یک مارک منحصر به فرد ، که به طور مداوم به تصویر کشیده می شود ، همچنین به شما کمک می کند تا یک نمایه اینستاگرام ایجاد کنید که به طور طبیعی مورد توجه مخاطبان قرار گیرد. این امر جذب انواع فالوورهای مناسب را آسان تر می کند و به راحتی می توانید از بازاریابی اینستاگرامی خود بازدهی کسب کنید.

بازاریابی تأثیرگذار چطور میتواند کمک کننده باشد؟

در حال حاضر بازاریابی اینفلوئنسر روند بزرگی است و اینستاگرام امکان استفاده از مشاغل را آسان می کند. یک کمپین بازاریابی اینفلوئنسر شما را ملزم می کند سایر حساب های اینستاگرام را پیدا کنید که مایل به پرداخت در ازای تبلیغ برند شما هستند. این کار معمولاً در قالب یک پست حمایت مالی انجام می شود. بازاریابی اینفلوئنسر می تواند منجر به بازگشت سرمایه (ROI) بالا شود و نمودار نشان داده شده در زیر در نشان دادن این واقعیت بسیار عالی عمل می کند.

وقتی افراد روی تبلیغات آگاهی از نام تجاری کلیک می کنند ، ممکن است از نمایه اینستاگرام شما استفاده شود تا بتوانند هنگام ارسال محتوای آینده ، حساب شما را دنبال کنند و به روزرسانی دریافت کنند.این با بردن به صفحه محصول متفاوت است.

فروش محصولات اینستاگرام-فالووان

مسابقه برای پیج خود بسازید!

مسابقات یکی دیگر از راه های موفقیت کسب و کارها با اینستاگرام است. آنها به شما کمک می کنند تا سطح تعامل را بهبود بخشید و در عین حال فرصتی برای پاداش دادن به پیروان خود خواهید داشت. انواع مختلفی از مسابقات وجود دارد که می توانید اجرا کنید. یکی از موارد دلخواه من بخشیدن است.ممکن است از کسی بخواهید که عکس را زیرنویس کند و سپس بتوانید بهترین عنوان را پاداش دهید.

یا ممکن است از مردم بخواهید که با استفاده از محصول شما عکسی از آنها بارگذاری کنند و کسی که بهترین عکس را دارد جایزه را دریافت کند. در صورت اجرای صحیح ، مسابقات مختلفی از این دست توانایی اشتراک گسترده را دارند. قرار گرفتن در معرض شما که می توانید در نتیجه یک بخشش به دست آورید ، اغلب از قیمت کالایی که می دهید بیشتر است.

این امر خصوصاً درصورتی وجود دارد که آن را با آنچه در غیر این صورت می توانید با استفاده از یک کمپین تبلیغاتی پولی به دست آورید مقایسه کنید.

ارسال خودکار

مشاغل وقتی با پست اینستاگرام و به طور مداوم پست می گذارند ، بهترین نتیجه را می گیرند. با این حال ، مشکل این است که برای حفظ یک رژیم دقیق ارسال پیام ممکن است زمان زیادی صرف شود – زمانی که ممکن است برای سایر جنبه های کسب و کار خود صرف کنید.
برای غلبه بر این مسئله ، می توانید از راه حل هایی استفاده کنید که روند ارسال مطالب را برای شما به صورت خودکار انجام دهند.
این راه حل ها را با محتوای مورد نظر خود بارگیری کنید ، مثلاً هفته ای یک بار ، و آنها می توانند از برنامه ارسال پست اینستاگرام شما مراقبت کنند – این امر باعث می شود شما روی چیزهای دیگر تمرکز کنید. اگرچه گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد ، شاید بافر بهترین راه حل برای حل این مشکل باشد.

نموداری که در پایین مشاهده میکنید میزان فروش محصولات در ماه های 1399 است:

نمودار فروش محصولات اینستاگرام-فالووان

نتیجه گیری:

اگرچه ممکن است در استفاده از اینستاگرام برای رونق کسب و کار خود تازه وارد باشید ، پس از خواندن این پست ، اکنون باید درک خوبی از نحوه شروع کار داشته باشید.
اشکالی ندارد اگر برای شروع تلاش کنید. هنگامی که شروع به پیاده سازی برخی از ایده هایی که در این پست به آنها پرداخته ایم می کنید ، درک بیشتری از آنچه در مورد اینستاگرام برای کسب و کار شما مفید است و نمی تواند داشته باشد ، بیشتر می شود.

محتوای با کیفیت بالا ایجاد کنید. مخاطبان خود را درگیر کنید. با اینفلوئنسرها تماس بگیرید ، تبلیغات اینستاگرام ایجاد کنید و چند مسابقه برگزار کنید. همه این فعالیت ها می توانند به شما در ایجاد حضور بهتر در اینستاگرام کمک کنند.
در مورد استفاده از اینستاگرام به عنوان مشاغل ، چه چیزی بهترین نتیجه را پیدا کرده اید؟

تیم فالووان در کنار شماست تا زمانی که شما بتوانید به بالاترین نتیجه از اینستاگرام باشید و بتوانید در فضاهای مجازی فروش خود را انبوه سازید!