مردم از قبل از قدرت اینستاگرام آگاه هستند. به همین دلیل است که آنها به نحوه استفاده از اینستاگرام در تجارت خود و برند خود اهمیت می دهند. برای موفقیت در اینستاگرام، باید آنالیز اکانت های اینستاگرام را در نظر گرفت. شما می توانید از پارامترهای زیادی برای آنالیز اینستاگرام استفاده کنید، اما یکی از آنها، impressions، به دلیل اهمیت با بقیه متفاوت است. بنابراین، برداشت ها در اینستاگرام چیست؟اینستاگرام قابلیت های بسیاری دارد که یکی از این قابلیت ها impressions یا همان برداشت است که در ادامه با این قابلیت به طور کامل آشنا میشویم با ما همراه باشید.

برای راحتی شما دوستان عزیز🎧

Impression ها در اینستاگرام چیست

به طور خلاصه، ما می‌توانیم برداشت‌ها را به ازای هر بار مشاهده پست روی صفحه تعریف کنیم. برداشت ها معیاری برای بازدیدهای کاربران منحصر به فرد نیستند. این بدان معناست که وقتی شخصی یک پست را چندین بار می‌بیند، هر بار تعداد بازدیدها در اینستاگرام افزایش می‌یابد. نمایش‌ها مشخص نمی‌کنند که محتوای شما چند بار خوانده یا مشاهده شده است. فقط توضیح می دهد که چند بار روی صفحه نمایش داده شده است.

ایمپرشن ایسنتاگرام

مقاله پیشنهادی:    Shadow Ban اینستاگرام چیست؟

چرا برداشت ها مهم هستند؟

Impression ها معیار خوبی برای ارزیابی موفقیت یک حساب کاربری اینستاگرام هستند. نرخ تعامل حساب را نشان می دهد. حتی اعداد نیز مقادیر منحصر به فرد نیستند. آنها به شما این امکان را می دهند که بدانید افراد چند بار محتوای شما و میزان تعامل و آمار فعلی شما را مشاهده کرده اند. می توانید آن را در آنالیتیکس اینستاگرام پیدا کنید. نرم افزارها و برنامه های ماشین حساب زیادی وجود دارد که می توانید برای تجزیه و تحلیل برداشت های اینستاگرام نیز انجام دهید. هنگامی که میزان تعامل محتوای خود را بدانید، می توانید یک استراتژی رسانه اجتماعی ایجاد کنید و موفقیت خود را در اینستاگرام بهبود بخشید. به همین دلیل است که تأثیرگذاری برای موفقیت اینستاگرام ضروری است.

Reach یا Impressions، تفاوت چیست؟

Reach و impressions هر دو پارامتر مهمی برای تجزیه و تحلیل اینستاگرام هستند. بسیاری از مردم فکر می کنند این دو اصطلاح یکسان هستند، اما در واقع اینطور نیست. دسترسی را می توان به عنوان تعداد دفعاتی که افراد محتوا را مشاهده می کنند تعریف کرد. این عدد نشان دهنده یک فرد منحصر به فرد است. حتی یک نفر محتوا را چندین بار می بیند، تعداد دسترسی باقی می ماند. متفاوت از میزان دسترسی، برداشت ها تعداد دفعاتی را که محتوای شما روی صفحه نمایش داده می شود، نشان می دهد که افراد روی آن کلیک می کنند یا نه. نمایش‌ها اعداد منحصربه‌فرد را تعریف نمی‌کنند. این فقط به شما فرصتی می دهد تا ایده ای از میزان مشارکت خود داشته باشید. برای تجزیه و تحلیل اکانت های اینستاگرام می توانید هم از دسترسی و هم از impressions استفاده کنید.

Reach می تواند به شما ایده دهد که چه تعداد از افراد مستقیماً به محتوای شما دسترسی دارند. Impression ها می توانند به شما کمک کنند تا بفهمید میزان مشارکت شما در اینستاگرام چقدر می تواند باشد. هر دو پارامتر در اینستاگرام برای تجزیه و تحلیل و ایجاد یک استراتژی بازاریابی برای اینستاگرام بسیار مفید هستند.

ایمپرشن ایسنتاگرام

مقاله پیشنهادی:  رفع خطای «متاسفم، چیزی اشتباه شد» درIG tv

داده‌هایی که از Instagram Insights می‌بینم به چه معناست؟

بیایید برویم و Insights اینستاگرام را با جزئیات بیشتر ببینیم. همه چیزهایی که در Instagram Insights پیدا خواهید کرد در اینجا آمده است:

Impressions > نشان می دهد که چند بار آن پست خاص مشاهده شده است. Reach > این تعداد بازدیدکنندگان منحصر به فردی است که پست شما را مشاهده کرده اند. بازدید از نمایه> چند بار از نمایه شما بازدید شده است. کلیک های وب سایت > تعداد کل «ضربه ها» روی پیوند وب سایت شما. ایمیل > تعداد کل «ضربه‌ها» روی دکمه «ایمیل» در نمایه شما. فالوورها > داده ها و رفتار فالوورهای شما. تبلیغات > این اطلاعات مربوط به حمایت های مالی شما است.

 در مورد داستان‌ها، در عوض، موارد بیشتری خواهیم داشت:

پاسخ‌ها > تعداد دفعاتی که افراد از طریق گزینه ارسال پیام در استوری شما پیام می‌دهند. خروجی ها > تعداد دفعاتی که افراد از داستان شما به داستان دیگری تغییر کرده اند یا به فید خود بازگشته اند.

سؤالات متداول درباره تأثیرگذاری اینستاگرام:

 چرا آنالیز اینستاگرام مهم است؟

اینستاگرام یک ابزار قدرتمند رسانه های اجتماعی است و حساب های تجاری باید از آن برای بهبود اثرات تجارت استفاده کنند. تجزیه و تحلیل اینستاگرام مهم است زیرا به شما امکان می دهد نقاط ضعف استراتژی بازاریابی فعلی خود را در اینستاگرام درک کنید و یک استراتژی بازاریابی جدید برای اینستاگرام ایجاد کنید.

چگونه می توانید برداشت ها را محاسبه کنید؟

ابزارهای تحلیلی اینستاگرام زیادی وجود دارد. می‌توانید از ابزارهای تحلیلی رایگان یا پولی اینستاگرام استفاده کنید و تعداد برداشت‌ها را در اینستاگرام محاسبه کنید.

تعداد برداشت خوب چقدر است؟

به طور کلی، 1٪ -3.5٪ به عنوان نرخ تعامل خوب، 3.5٪ -6٪ به عنوان نرخ تعامل بالا ارزیابی می شود. زمانی که برداشت‌ها بیشتر از 6 درصد باشد، به عنوان نرخ تعامل بسیار بالا توصیف می‌شود.

 آیا برداشت های اینستاگرام من برای من حساب می شود؟

برداشت های اینستاگرام تعداد دفعاتی را که پست شما در این پلتفرم مشاهده شده است محاسبه می کند، اما بازدیدهایی که از طرف خودتان به عنوان صاحب پست دریافت می شود را محاسبه نمی کند.

 ساعت طلایی در اینستاگرام به چه معناست؟

تعریف ساعت طلایی در اینستاگرام به دوره های کوتاه مدت یک ساعت قبل از غروب خورشید و یک ساعت پس از طلوع خورشید اشاره دارد و نام خود را از نور طبیعی طلایی، ملایم و گرمتر آسمان گرفته است و رنگی که خورشید در آسمان ایجاد می کند.

ایمپرشن ایسنتاگرام

مقاله پیشنهادی:  قابلیت گاید اینستاگرام ( guide )+ نکات کلیدی

نتیجه گیری در مورد Impressions در اینستاگرام:

Impressions در اینستاگرام تعداد دفعاتی که یک محتوا در پلتفرم نمایش داده می شود را توصیف می کند. می توانید از آن برای تجزیه و تحلیل موفقیت اینستاگرام و ایجاد یک استراتژی بازاریابی در اینستاگرام استفاده کنید.

Reach نیز پارامتر دیگری است که مردم اکثراً تصور می کنند و به آن یکسان هستند. اما در واقع، آنها دو پارامتر متفاوت هستند که می توانند در تحلیل اینستاگرام استفاده شوند. اهمیت تأثیرگذاری به این دلیل است که نشان دهنده نرخ تعامل است.

تیم حرفه ای و مجرب فالووان با 7 سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات با کیفیت در اینستاگرام، تلاش خود را می کند که به سوالات شما پاسخ دهد همچنین فالووان، یک پلتفرم حرفه ای و آسان است ک تمامی خدمات مرتبط با اینستاگرام را بدون واسطه و مستقیم، در اختیار شما می گذارد مانند، خرید فالوور ایرانی فیک ارزان و خرید لایک اینستاگرام و  حتی خرید ربات اینستاگرام.  کافی است با ما در تماس باشید و با تهیه بسته های ویژه ای که برای شما در نظر گرفته شده است پیج خود را سریعا ارتقا دهید و از دیگر رقبای خود عقب نمانید. امیدواریم که از این مقاله لذت برده باشید.

مقاله پیشنهادی:  ویژگی take a break اینستاگرام چیست؟